coinex
راهنمای خرید تکراتو

پایانه‌های اتوبوسرانی تهران تبریز

امروز قرار است پایانه‌های برتر اتوبوس‌رانی در تهران را برای سفر به شهر تاریخی ایران یعنی تبریز زیبا به شما معرفی کنیم. همه شما به‌خوبی با مراکز تفریحی و گردشگری این سرزمین تاریخی یعنی سومین شهر بزرگ ایران آشنایی کافی رادارید. به‌خوبی هم می‌دانید که تاریخ تبریز حقایق بسیاری را در دل دارد و قرار است  با این سفر اطلاعات عمومی شما حسابی بالا برود. برای این منظور در قدم اول نیاز است بلیط اتوبوس تهران تبریز را تهیه کنید. سپس بلیط برگشت که بلیط اتوبوس تبریز تهران است در دست شما باشد. تا با خیال راحت و بدون هیچ دغدغه‌ای بتوانید خود را برای تماشای آثار باستانی و کهن تبریز نظیر مسجد کبود، موزه آذربایجان، روستای کندوان، جنگل‌های ارسباران، بازارهای سنتی و مدرن و بسیاری از مکان‌های تاریخی و تفریحی دیگر آماده کنید. برای این منظور باید پایانه‌های فروش بلیط در تهران را بشناسید پس با ما همراه باشید.

پایانه‌های اتوبوسرانی تهران تبریز

پایانه‌های مسافربری تهران برای خرید بلیط

یکی از ساده‌ترین راه‌های سفر به تبریز زیبا با اتوبوس است که کل مسیر شبیه به یک فیلم سینمایی از جلوی چشمان شما عبور خواهد کرد. برای خرید بلیط اتوبوس تهران تبریز می‌توانید به سه پایانه سرشناس در تهران سری بزنید. در صورت تمایل می‌توانید بلیط اتوبوس تبریز تهران را هم از همین پایانه‌های معرفی‌شده خریداری کنید یا اینکه در شهر تبریز این کار را به پایان برسانید. برای آشنایی بیشتر به جهت یک خرید آسان‌تر همراه ما باشید.

پایانه آزادی یا پایانه غرب تهران

ازآنجایی‌که تهران به چهار بخش شمال، جنوب، شرق و غرب تقسیم می‌شود. شما به جهت دسترسی آسان‌تر به اتوبوس خود می‌توانید از پایانه‌ای که در نزدیک‌ترین مسیر به شما قرار دارد خرید بلیط را به انجام برسانید. به‌عنوان‌مثال پایانه غرب تهران یا پایانه آزادی در ضلع شمال غربی میدان آزادی و در ابتدای بزرگراه مخصوص کرج قرارگرفته است. این پایانه بزرگ‌ترین پایانه ‌ایران است که با ۵۰ هکتار وسعت در دوطبقه ساخته‌شده است. در طبقه همکف دفاتر فروش بلیط شرکت‌های مسافربری و در طبقه دوم دفاتر اداری جای گرفته است. پایانه غرب در سال ۱۳۷۵ در دوره ریاست جمهوری آیت‌الله رفسنجانی رسماً افتتاح‌شده است و برای رفت‌وآمد مسافران بین تهران و شهرهای شمال غربی و غربی و شمالی ایران بهترین انتخاب محسوب می‌شود. مسیرهای خروجی از این پایانه بیشتر به سمت شهرهای اردبیل، رامسر، کرمانشاه، ساوه، ارومیه، اربیل، ابهر، سنندج، شیراز، ایلام، ایروان، یزد، بانه، مشهد، رشت است. سفرهای برون‌مرزی هم به مقصد تفلیس، آنکارا، استانبول، باتومی دنبال می‌شود.

پایانه خزانه یا پایانه جنوب تهران

دومین ترمینالی که برای خرید بلیط اتوبوس تهران تبریز و بلیط اتوبوس تبریز تهران در پیش روی شما قرار دارد پایانه جنوب است که لقب قدیمی‌ترین پایانه شهر را از آن خود کره است. این پایانه از سال ۵۸ در زمینی به مساحت ۱۷ هکتار در سه‌طبقه فعالیت خود را آغاز کرده است. مساحت طبقه همکف ۸۸۰۰ مترمربع است که تقریباً ۲۰ تعاونی و شرکت مسافربری در آن قرار دارد. در طبقه دوم که مساحتی حدود ۴۲۰۰ مترمربع دارد شما شاهد رستوران، سایت کامپیوتر، ناجا و سپاه و دفاتر دژبانی‌های ارتش خواهید بود در آخر هم‌طبقه سوم پایانه جنوب با مساحتی نزدیک به ۶۲۰ مترمربع قسمت‌های اداری را  قرار گرفته است. در پایانه جنوب می‌توانید در سالن انتظار منتظر رسیدن زمان حرکت باشید یا اینکه در طبقه پایین در مجاورت با اتوبوس مدنظر از هوای آزاد بیرون از سالن لذت ببرید. اغذیه‌فروشی‌ها در داخل و خارج از محوطه به شما عزیزان خدمات خود را ارائه می‌دهند.

پایانه‌های اتوبوسرانی تهران تبریز

پایانه بیهقی یا پایانه آرژانتین تهران

یکی دیگر از پایانه‌های پرطرفدار تهران بیهقی است که در مرکز شهر واقع‌شده است. در سال ۱۳۷۰ پایانه آرژانتین با ۱۳.۵ هکتار به بهره‌برداری رسیده است. این پایانه امکانات بسیاری نظیر مسجد، آژانس مسافرتی، اتوماسیون حمل بار، دستگاه‌های خودپرداز، خانه سلامت، سفره‌خانه سنتی، کافی‌شاپ، رستوران، اتاق مادر و کودک، کتابخانه، دستگاه‌های آب‌سردکن، دفتر فروش بلیط شرکت‌ها و تعاونی‌های مسافربری، سالن انتظار مسافران، تلفن‌های همگانی، فروشگاه‌های مواد غذایی سرد و گرم، فروشگاه تنقلات، فروشگاه شهروند، خشک‌شویی، مرکز معاینه فنی، ویلچر ویژه استفاده افراد دارای معلولیت جسمی، پارک کودک، پارکینگ، نمایندگی وزارت راه و ترابری، دفتر نمایندگی تاکسیرانی شهر تهران، دفاتر خدمات بیمه، مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی در سالن انتظار مسافر، خوابگاه مجهز رانندگان، ایستگاه پایانه‌‏ای اتوبوس‌های شرکت واحد، نیمکت‌های سایبان دار، خدمات مکانیکی، کارواش و ده‌ها خدمت دیگر را برای شما فراهم آورده است. برای دسترسی به این پایانه کافی است به تهران، میدان آرژانتین، پارک‌سوار بیهقی سری بزنید. یا اینکه با شماره تماس پایانه بیهقی ۸۸۵۳۴۳۸۴ ارتباط برقرار کنید.

 کلام آخر در مورد سفر به تبریز

ازآنجایی‌که تبریز یکی از کلان‌شهرهای ایران محسوب می‌شود. پس دور از انتظار نیست که بگویم یکی از شهرهای توریستی بسیار مهم از سوی مردم محسوب می‌شود. به همین خاطر در سه پایانه مطرح و شناخته‌شده پایتخت مثل پایانه جنوب، بیهقی و پایانه غرب روند فروش بلیط به این شهر به ساده‌ترین شکل ممکن برای شما فراهم‌شده است. شما می‌توانید بدون نیاز به حضور در این پایانه‌ها متناسب با موقعیت مکانی خود در جنوب، غرب و یا در مرکز شهر به‌صورت آنلاین خرید بلیط خود را دنبال کنید. کافی است این امر را از طریق اپلیکیشن های علی بابا یا سایت علی بابا با پشتیبانی بسیار عالی به انجام برسانید.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر