coinex
راهنمای خرید تکراتو

طراحی گوشی هوشمند اوپو K12 پیش از عرضه منتشر شد [+تاریخ عرضه، مشخصات، ویدئو]

به زودی گوشی هوشمند اوپو K12 را در چین عرضه خواهد کرد. امروز، این برند تاییدیه رسمی منتشر کرد که K12 در تاریخ 24  آوریل در چین معرفی خواهد شد.هرچند که شرکت طراحی K12 را فاش کرده، اما هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات آن منتشر نشده است. طبق برخی اخبار K12 نسخه ری برند شده OnePlus Nord CE 4 5G خواهد بود که به تازگی در هند رونمایی شده است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات فنی گوشی هوشمند اوپو K12

گوشی Oppo K12 در رنگ‌های سیاه و سبز در دسترس خواهد بود. در تیزر تبلیغاتی که این شرکت منتشر کرده علاوه بر سیستم دوگانه عمودی، نمایشگر صاف آن نیز قابل مشاهده است.

احتمالاً Oppo K12 همان مشخصات موجود در OnePlus Nord CE 4 5G را ارائه خواهد داد. این دستگاه دارای صفحه نمایش AMOLED FHD+  با فرکانس تازه‌سازی  120 هرتز، تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3، با حافظه RAM LPDDR4x و حافظه داخلی  UFS 3.1 عرضه خواهد شد.

شایعه‌های دیگری نیزوجود دارند که نشان می‌دهند  K12 دارای تا 12 گیگابایت رم و تا 512 گیگابایت حافظه داخلی باشد در حالی که Nord CE 4 دارای 8 گیگابایت رم و تا 256 گیگابایت حافظه است.

همچنین احتمال می‌رود گوشی اوپو K12 برای عکاسی، از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی  و  OIS لنز ۸ مگاپیکسل (عریض) استفاده کند. محصول جدید اوپو که محتملا در دسته‌بندی بهترین گوشی های اوپو 2024 نیز قرار خواهد گرفت، از باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی عرضه خواهد شد.

نکته دیگر اینکه اوپوی جدید احتمالاً بر اساس اندروید 14 مبتنی بر ColorOS 14 اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر