coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساعت جدید کاسیو با مواد بازیافتی ساخته شد

12 آوریل روز جهانی زمین است، به همین مناسب شرکت کاسیو ساعت جدید خود به نام بازگشت به G-SHOCK» G-5600BG-1 را روانه بازار کرد. ساعت جدید کاسیو با استفاده از مواد بازیافتی ساخته شده تا آسیب‌ به محیط زیست را به حداقل برساند.

ساعت جدید کاسیو G-5600BG-1 با استفاده از رزین بازیافتی ساخته شده که با ابتکار G-SHOCK برای به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی هماهنگ است. این ساعت از مجموع ضایعات رزین تولیدات قبلی تهیه شده و در تلاش است تا به محیط زیست کمک کند؛ اما این به نفع کاربران نیز هست چرا که هر واحد دارای یک الگوی رنگارنگ منحصر به فرد است که هر ساعت را غیر تکراری می‌کند.

ساعت جدید کاسیو هر منبع نوری را به انرژی تبدیل می‌کند

Tough Solar،فناوری به کار گرفته شده در این محصول G-5600BG-1 هر منبع نوری را به انرژی تبدیل می‌کند و باعث حفظ انرژی این ساعت می‌شود؛ اما این تمام ماجرا نیست ساعت جدید کاسیو علاوه بر زنگ هشدار، تایمر و تقویم تمام اتوماتیک در برابر ضربه و تا 200 متر عمق آب نیز مقاوم است. ویژگی‌های موجود این ساعت را تبدیل به یک انتخاب مناسب برای استفاده روزمره می‌کند.

ساعت جدید کاسیو با مواد بازیافتی ساخته شده است

بر اساس اطلاعات منتشر شده کاسیو G-5600BG-1 به قیمت 199 دلار به فروش می‌رسد. به هر حال این ساعت از اواخر آوریل 2024 به طور انحصاری در فروشگاه های Casio & G-SHOCK در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر