coinex
راهنمای خرید تکراتو

معرفی مقرون به صرفه ترین گوشی‌های زیر 15 میلیون سامسونگ

بعید است که کسی به‌دنبال خرید گوشی باشید اما محصولات شرکت سامسونگ را بررسی نکند. سامسونگ یک شرکت کره‌ای تولیدکننده گوشی هوشمند است که از سالیان سال در این زمینه فعالیت کرده و بهترین نمونه‌ها را وارد بازار می‌کند. کیفیت محصولات سامسونگ بالا بوده و مشتریان آن همیشه راضی هستند.

امروز طراحی تمامی محصولات این برند جذابیت خاصی پیدا کرده و دیگر مدل‌های اقتصادی حس بی‌کیفیتی را به شما منتقل نمی‌کند. اگر می‌خواهید با بودجه 15میلیون تومان و کمتر نسبت به خرید گوشی‌های این برند اقدام کنید، همراه ما باشید تا در این مطلب بهترین مدل‌ها را به شما معرفی کنیم.

آیا گوشی‌های اقتصادی سامسونگ ارزش خرید دارند؟

بسیاری از افراد پرسیده‌اند که آیا خرید محصولات اقتصادی سامسونگ، ارزش پرداخت قیمت را دارد یا خیر؟ بسیاری از افراد فکر می‌کنند که محصولات اقتصادی سامسونگ کیفیت بالایی نداشته و بهتر است سراغ برندهای دیگری مانند شیائومی یا گوگل بروند.

در سال‌های اخیر، سامسونگ علاوه‌بر پیشرفت محصولات پرچم‌دار، محصولات ارزان‌قیمت خود را نیز ارتقا داده تا مشتری با قیمت و هزینه کم، بتواند از یک گوشی باکیفیت استفاده کند. مدل‌های مختلفی را هم برای همین هدف راهی بازار کرده است.

بهترین گوشی‌های سامسونگ زیر 15 میلیون

معرفی مقرون به صرفه ترین گوشی‌های زیر 15 میلیون سامسونگ

شرکت سامسونگ سالانه محصولات مختلفی را معرفی می‌کند که هرکدام در بازه‌های قیمتی متفاوتی هستند. اگر می‌خواهید محصولات زیر 15میلیون تومانی این برند را خریداری کنید، مدل‌های زیر بهترین انتخاب هستند. مشخصات فنی هرکدام عالی بوده و طراحی مناسبی نیز دارند.

Galaxy M13

یکی از بهترین مدل‌های ارزان‌قیمت اما باکیفیت برند سامسونگ که در دسته‌بندی محصولات اقتصادی قرار گرفته، گوشی سامسونگ گلکسی M13 است. این گوشی به‌تازگی معرفی شده و طراحی آن نیز قابل‌قبول است. وزن آن حدود 207گرم بوده و 165میلی‌متر طول دارد.

این گوشی که حدود 7میلیون تومان قیمت دارد، دارای 6گیگابایت رم و 128گیگابایت حافظه داخلی است. یعنی احتمال هنگ کردن در آن بسیار پایین خواهد بود. پردازنده آن Exynos 850 بوده و تا 2گیگاهرتز فرکانس دارد. صفحه‌نمایش آن نیز FHD بوده و از یک باتری با ظرفیت 6000میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

Galaxy A05S

مدل دیگر از محصولات شرکت سامسونگ که در دسته محصولات اقتصادی قرار گرفته، مدل A05s است. سری A05 سامسونگ را باید یکی از جدیدترین مدل‌های گوشی این برند دانست. این مدل که از 6گیگابایت رم و 128گیگابایت فضای ذخیره سازی استفاده می‌کند، حدود 6میلیون تومان قیمت دارد.

وزن این گوشی جذاب کمتر از 200گرم بوده و طول آن نیز حدود 168میلی‌متر است. قاب پشتی آن پلاستیکی و پردازنده استفاده شده در قلب آن اسنپ دراگون 680 است. صفحه‌نمایش PLS این گوشی کیفیت قابل‌قبولی داشته و از یک باتری 5000میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. شارژر آن نیز 25وات قدرت شارژ سریع را به شما ارائه می‌دهد.

Galaxy A14

گلکسی A14 نیز از دیگر محصولات شرکت سامسونگ است که قیمت آن حدود 7میلیون تومان بوده و 200 گرم نیز وزن دارد. این گوشی از رم 6گیگابایتی و حافظه داخلی 128گیگابایتی بهره می‌برد. همچنین تراشه مرکزی آن که 8هسته دارد، کیفیت بالا داشته و در کنار یک پردازنده گرافیکی مناسب به‌کار رفته است.

صفحه‌نمایش این مدل همانند مدل قبلی از نوع PLS بوده و کیفیت FHD دارد. شبکه ارتباطی آن 4G بوده و از دوربین 50مگاپیکسلی عریض و 5مگاپیکسلی فوق عریض نیز استفاده می‌کند. باتری این مدل 5000میلی‌آمپر ساعت ظرفیت داشته و توانایی شارژ فوق سریع 15واتی را نیز دارد.

Galaxy A15

اگر می‌خواهید بودجه کمی بیشتر برای خرید گوشی به‌کار ببرید، پیشنهاد ما خرید گوشی گلکسی A15 از برند سامسونگ است. این گوشی که از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند، حدود 8میلیون تومان قیمت داشته و طراخی آن بسیار شیک است.

این گوشی 200گرمی از یک پردازنده برند مدیاتک هیلو استفاده می‌کند. این پردازنده G99 بوده و تا 2.2گیگاهرتز فرکانس دارد. ازطرف‌دیگر کیفیت صفحه‌نمایش آن بالا بوده و تا 90هرتز نرخ به روزرسانی دارد. دوربین این گوشی همانند مدل قبلی بوده و کیفیت قابل‌قبولی را دارا است. باتری 5000میلی‌آمپر ساعتی این مدل قابلیت شارژ سریع 25واتی را نیز دارد.

Galaxy A34 5G

اگر به‌دنبال خرید یک محصول باکیفیت از برند سامسونگ هستید و توانایی پرداخت 14میلیون تومان هزینه را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که به خرید گلکسی A34 5G نیز فکر کنید. این گوشی از فناوری ارتباطی 5G پشتیبانی کرده و 8گیگابایت رم دارد.

همچنین می‌توانید آن را در حافظه 256گیگابایتی نیز تهیه کنید. پردازنده این دستگاه مدیاتک Dimensty 1080 بوده و از یک نمایشگر باکیفیت و جذاب بهر همی برد. باتری 5000میلی‌آمپر ساعتی این مدل توانایی شارژ سریع با استفاده از شارژر 25واتی را دارد.

Galaxy A54 5G

اگر توانایی پرداخت مبلغی کمی بیشتر را دارید، پیشنهاد ما خرید گوشی گلکسی A54 5G است. این گوشی جذاب قیمتی بیش از 15میلیون تومان داشته و ارزش خرید آن نیز بسیار بالا است. رم آن 8گیگابایتی بوده و می‌توانید آن را در حافظه 128گیگابایتی نیز تهیه کنید.

وزن آن حدود 202گرم بوده و از نمایشگر FHD با نرخ 120هرتز استفاده می‌کند. پردازنده این دستگاه اگزینوس 1380 است که قدرت بالایی در پردازش داشته و توانایی ارائه فرکانس 2.4گیگاهرتزی را نیز دارد. دوربین اصلی این محصول 50مگاپیکسل کیفیت داشته و از باتری 5000میلی‌آمپری نیز استفاده می‌کند.

خرید گوشی‌های اقتصادی سامسونگ

خرید گوشی‌های اقتصادی سامسونگ

فروشگاه‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید محصولات گوناگون سامسونگ را از آن‌ها تهیه کنید. اگر به‌دنبال خرید گوشی‌های اقتصادی سامسونگ با بهترین قیمت هستید، پیشنهاد ما خرید از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا است. دیجی‌کالا بهترین قیمت و گارانتی را برای این گوشی‌ها به شما ارائه می‌دهد.

جمع‌بندی

دسته‌بندی‌های مختلفی برای خرید گوشی از برند سامسونگ وجود دارد. گوشی‌های اقتصادی که قیمت زیر 15میلیون تومان دارند از پرفروش‌ترین این محصولات به حساب می‌آیند. شما می‌توانید با خرید محصولات اقتصادی سامسونگ علاوه‌بر استفاده از یک گوشی جذاب و باکیفیت، به راحتی امور روزانه خود را به کمک آن انجام دهید.

محصولات مختلفی در این دسته‌بندی قرار گرفته‌اند. از بهترین این مدل‌ها می‌توان به گوشی‌های گلکسی A05s، M13، A14، A15، A34 و A54 اشاره کرد. مشخصات فنی دقیق و قیمت تمامی این مدل‌ها را در این مطلب برای شما توضیح دادیم. با مراجعه به فروشگاه دیجی‌کالا می‌توانید تمامی این مدل‌ها را با قیمتی عالی بخرید.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من m13 دارم خیلی خوبه

    پاسخ