coinex
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ a54 برترین میان ‌رده سامسونگ

اگر مدل‌های گوناگون برند سامسونگ را بررسی کرده باشید، قطعا نام مدل A54 به‌ گوش‌تان خورده است. این محصول را باید یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌های سری A در میان گوشی‌های سامسونگ دانست. در واقع سری‌های A50 کیفیت بالای را دارند.

این موضوع به‌دلیل استفاده از طراحی‌های مدرن، بدنه سبک و مقاوم و مشخصات فنی جذاب در این دستگاه است. قبل‌از اینکه به مراکز معتبر رفته و این مدل را بخرید، پیشنهاد می‌کنیم که مشخصات فنی آن را به‌شکلی دقیق بررسی کنید. در ادامه این موارد را برای شما توضیح خواهیم داد.

معرفی اجمالی Galaxy A54

سری A سامسونگ از آن دسته محصولاتی است که هم میان‌رده و هم اقتصادی محسوب می‌شود. در واقع محصولات این سری از 10 تا 20میلیون ‌تومان نیز موجود هستند. دلیل این موضوع هدف سامسونگ از خلق آن‌ها برای قشر اقتصادی جامعه است.

یکی از مدل‌هایی که مشتریان بسیار زیادی را به خود جذب کرده، مدل A54 است. باید گفت که این محصول از خاص‌ترین مدل‌های شرکت سامسونگ بوده و لقب پرفروش‌ترین مدل میان‌رده را به خود اختصاص داده است. قیمت A54 حدود 14 تا 16میلیون و حتی بیشتر نیز بوده و دلیل آن تنوعی است که از سری‌های گوناگون وجود دارد.

مشخصات فنی A54

مشخصات فنی A54

موضوع مهمی که دررابطه‌با خرید مدل A54 سامسونگ وجود دارد این است که مشخصات فنی این دستگاه شامل موارد گوناگونی می‌شوند. از مهم‌ترین آن‌ها باید به تراشه اگزینوس، دوربین‌های مختلف و نمایشگر سوپر آمولد اشاره کنیم. در ادامه این موارد را دقیق‌تر توضیح می‌دهیم.

طراحی و ابعاد بدنه گلکسی A54

اولین چیزی که باید برای آشنایی با گلکسی A54 به آن بپردازیم، بدنه‌ای است که برای این مدل به‌کار برده‌اند. در تولید قاب پشتی و فریم دور این دستگاه از پلاستیک استفاده می‌شود. در نتیجه این موضوع نیز وزن این دستگاه حدود 202 گرم شده است.

ازنظر ابعاد نیز باید گفت که با یک دستگاه نسبتا بزرگ روبه‌رو هستیم. ابعاد این دستگاه معادل 158.2×76.7×8.2 هستند. گلس محافظ نمایشگر این دستگاه نیز از جنس گوریلا گلس 5 بوده که کاملا ضدخش و ضدضربه است.

تراشه Exynos در گلکسی A54

در قدم بعدی از بررسی دستگاه جذاب گلکسی A54 باید به تراشه جذاب این محصول اشاره کنیم. اگر تابه‌حال نام این تراشه به گوشتان نخورده باید بگوییم که این تراشه ساخت خود سامسونگ است. تراشه Exynos یک تراشه یونیک و باکیفیت است که در مدل‌های مختلف پرچم‌دار و میان‌رده سامسونگ استفاده می‌شود.

سامسونگ در این دستگاه از اگزینوس 1380 با فناوری ساخت 5 نانومتری استفاده کرده است. هسته‌ای این پردازنده معادل 8 هسته بوده و از کارت گرافیک Mail-G68 بهره می‌برد. رم این دستگاه نیز در مدل‌های 6 و 8 گیگ در بازار موجود بوده و قابلیت خرید آن برای شما به ارمغان آمده است.

نمایشگر Super AMOLED در گلکسی A54

یکی از مهم‌ترین بخش‌ها و اجزای تشکیل‌دهنده گوشی‌های هوشمند که تجربه شما را در استفاده از دستگاه تحت‌تأثیر قرار می‌دهد، نمایشگر آن است. نمایشگری که در مدل A54 به‌کاررفته از نوع Super AMOLED بوده ویژگی‌هایی عالی دارد.

از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در این صفحه‌نمایش وجود دارد باید به ابعاد 6.4 اینچی، نرخ 120 هرتز به‌روزرسانی، رزولوشن 1080 در 2340 پیکسلی و تراکم پیکسلی 403 پیکسل در اینچ اشاره کرد. البته باید گفت که این نمایشگر از روشنایی 1000 نیت بهره می‌برد.

3 حسگر دوربین در گلکسی A54

امروز بسیاری از افراد هنگام خرید تلفن هوشمند، بیشترین تمرکز خود را روی دوربین‌های آن می‌گذارند. برای خرید گلکسی A54 نیز باید همین کار را بکنید. با کمک دوربین می‌توانید خاطرات مختلف را به‌صورت فیلم یا تصویر باکیفیت ثبت کنید.

این دستگاه از 3 حسگر دوربین که رزولوشن آن‌ها به ترتیب 50، 12 و 5 مگاپیکسل است، بهره می‌برد. همچنین در دوربین جلوی آن نیز از یک حسگر 32 مگاپیکسلی عالی استفاده کرده‌اند. تمامی این دوربین‌ها قابلیت فیلم‌برداری به‌صورت 4K و نرخ 30 فریم را دارند.

5000 میلی آمپر ظرفیت باتری در گلکسی A54

باتری را می‌توان از مهم‌ترین اجزای تشکیل‌دهنده یک گوشی دانست. با خرید یک مدل که باتری پرظرفیتی دارد، می‌توانید از امکانات فوق‌العاده آن در مدت‌زمان طولانی بهره ببرید. در مدل A54 نیز همین کار را کرده‌اند. باتری به‌کاررفته در این مدل یک باتری از نوع لیتیوم پلیمر بوده و 5000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد.

باید این نکته را هم بدانید که این باتری قابلیت شارژ به‌صورت فوق ‌سریع با استفاده از آداپتور 25 واتی را دارد. البته باید این آداپتور را به‌صورت جداگانه از مراکز معتبر یا نمایندگی‌های سامسونگ تهیه کنید.

حسگرهای متنوع در گلکسی A54

موردی که باید در آخر به آن اشاره کنیم، حسگرها و سنسورهای به‌کاررفته در مدل A54 است. شاید امروز کمتر کسی به این حسگرها توجه کند؛ اما تمامی آن‌ها در عملکرد دستگاه تأثیر داشته و حتی تجربه کاربری شما را نیز بهبود می‌دهند.

از مهم‌ترین حسگرهایی که در این دستگاه مشاهده شده باید به حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و قطب‌نما اشاره کرد. بلوتوث استفاده‌شده در این مدل نسخه 5.3 بوده و جدیدترین تراشه بلوتوث در آن نصب شده است.

خرید گلکسی A54 با پایین‌ترین قیمت

خرید گلکسی A54 با پایین‌ترین قیمت

حال که با تمامی مشخصات فنی و ویژگی‌های دستگاه گلکسی A54 آشنایی پیدا کردیم، بهتر است روشی عالی برای خرید آن را به شما ارائه دهیم. فروشگاه‌ها و مراکز فراوانی در سطح کشور این دستگاه محبوب را به‌فروش می‌رسانند. بهترین فروشگاه موجود در ایران، فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا است.

دیجی‌کالا فروشگاهی معتبر است که سالیان سال درزمینه توزیع انواع دستگاه‌های دیجیتال و لوازم هوشمند فعالیت می‌کند. گوشی‌های سامسونگ علی‌الخصوص مدل A54 در این فروشگاه با بهترین قیمت به شما ارائه می‌شوند. همچنین گارانتی‌های معتبر نیز برای این محصول در نظر گرفته شده تا درصورت رخ‌دادن مشکل امکان تعمیر یا تعویض آن برای شما مقدور باشد.

جمع‌بندی

سامسونگ شرکتی کره‌ای است که محصولات گوناگونی را از انواع گوشی‌های هوشمند تولید می‌کند. سری‌های متنوعی نیز در میان مدل‌های این برند قرار می‌گیرند؛ از سری S گرفته تا سری M، F، Z و A، محصولات معتبر این شرکت را تشکیل می دهد

سری A یک مدل بسیار محبوب دارد که از آن به‌عنوان محبوب‌ترین دستگاه میان‌رده یاد می‌کنند. این محصول گلکسی A54 نام داشته و قیمت آن حدود 14میلیون ‌تومان است. با بررسی مشخصات این محصول در مطلب بالا سعی کردیم تا دقیق و کامل شما را با آن آشنا کنیم. برای خرید این محصول به دیجی‌کالا مراجعه کرده و با پایین‌ترین قیمت آن را بخرید.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر