coinex
راهنمای خرید تکراتو

کدام مدل آیفون (IPHONE) را بخریم؟

محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌هایی که در بازار وجود دارند، گوشی‌های برند اپل هستند. شرکت اپل یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند و لوازم دیجیتال است که سری محصولات iPhone را باهدف ارائه بهترین گوشی هوشمند وارد بازار می‌کند.

سری محصولات آیفون محبوبیت بسیار زیادی داشته و به‌عنوان گوشی لاکچری نیز محسوب می‌شوند. شاید برایتان سوال باشد که کدام مدل از این گوشی‌ها برای خرید بهتر هستند؟ همراه ما باشید تا در ادامه به‌طور کامل این موضوع را بررسی کنیم.

بهترین مدل‌های آیفون برای خرید

کدام مدل آیفون (IPHONE) را بخریم؟

درصورتی‌که به‌دنبال خرید گوشی آیفون هستید و نمی‌دانید کدام مدل برای شما بهتر است، پیشنهاد می‌کنیم که بهترین مدل ازنظر منتقدین دنیای تکنولوژی و مشتریان را خریداری کنید. بهترین مدل‌های این برند که محبوبیت بالایی نیز در بازار دارند، شامل موارد زیر می‌شوند:

آیفون SE 2022

یکی از بهترین گوشی‌های آیفون که می‌توانید با قیمتی مناسب خریداری کنید، آیفون SE 2022 است. آیفون SE مدلی است که جزء مدل‌های اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه شناخته شده و قیمتی پایین دارد. مدل 2022 این گوشی در 2 سال پیش وارد بازار شد و توانست نظرهای بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند.

نکته مهمی که دررابطه‌با این گوشی وجود دارد این است که طراحی آن در حالت قدیم آیفون بوده و اگر به این طراحی‌ها علاقه‌ای ندارید، این گوشی برای شما مناسب نخواهد بود. این گوشی از شبکه 5G پشتیبانی کرده و استاندارد IP67 نیز دارد. همچنین بلندگوهای آن باکیفیت بوده و از تراشه قدرتمند A15 Bionic برای پردازش استفاده می‌کند.

آیفون 13 mini

انتخابی که می‌توان آن را یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌های مشتریان آیفون دانست، مدل 13 mini است. آیفون 13مینی مدلی است که نسبت به مدل پایه یعنی آیفون 13 قیمت کمتری داشته و از امکانات محدودتری نیز برخوردار است.

اگر به فکر خرید آیفون 13 هستید، پیشنهاد ما این است که مدل مینی آن را نیز بررسی کنید. این مدل از نمایشگر OLED با فناوری HDR10 و Dolby Vision استفاده می‌کند. اسپیکرهای آن کیفیت بالایی داشته و دوربینی با رزولوشن عالی 12مگاپیکسلی نیز دارد. نرخ نوسازی صفحه‌نمایش آن پایین بوده و معادل 60هرتز است که به‌عنوان یکی از معایب این گوشی محسوب می‌شود.

آیفون 15

اگر به‌دنبال خرید یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین مدل‌های گوشی آیفون هستید، پیشنهاد می‌کنیم سراغ خرید آیفون 15 بروید. درست است که این گوشی هنوز رجیستر نشده و به تازگی وارد بازار شده است؛ اما علاوه‌بر طراحی خاص از مشخصات فنی عالی نیز برخوردار است.

این گوشی از پردازنده A16 Bionic استفاده کرده و 6گیگابایت نیز رم دارد. حافظه داخلی آن میان 128 و 512گیگابایت حجم داشته و از دوربین‌های 48 و 12مگاپیکسلی استفاده می‌کند. باتری این مدل نیز حدود 3349میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد.

آیفون 15 pro

یکی از مدل‌های خاص برند اپل که در قالب محصولات آیفون ارائه شده، آیفون 15 پرو است. این مدل نسبت به سری پایه و معمولی ویژگی‌های بیشتری داشته و توانسته مشتریان بسیار زیادی را کسب کند. استفاده از نمایشگر 6.1اینچی با رزولوشن 1179 در 2576پیکسلی موجب خاص شدن این گوشی شده است.

همچنین پردازنده استفاده شده در این مدل A17 Bionic بوده و به‌همراه 8گیگابایت رم و تا 1ترابایت فضای ذخیره سازی داخلی در اختیار شما قرار می‌گیرد. این گوشی از 3 دوربین با رزولوشن‌های 48، 12 و 12مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

آیفون 15 pro max

همیشه مدل‌های پرومکس اپل بیشترین قدرت و کیفیت را در سری‌های خود دارند. شما می‌توانید با خرید آیفون 15 پرو مکس بهترین تجربه را از یک گوشی هوشمند کسب کنید. این گوشی از نمایشگر Super Retina XDR OLED استفاده می‌کند.

سایز نمایشگر آن 6.7اینچ بوده و تصویر را با رزولوشن 1290 در 2796پیکسل ارائه می‌دهد. پردازنده این مدل بسیار قدرتمند بوده و از مدل A17 Pro در آن استفاده شده است. همچنین رم این گوشی 8گیگ بوده و میزان حافظه داخلی آن بین 256 تا 1024گیگابایت است.

کدام گوشی آیفون را بخریم؟

حال که به‌طور کامل با تمامی مدل‌های محبوب و پرفروش آیفون در ایران آشنا شدیم، بهتر است ببینیم که کدام یک از این مدل‌ها برای شما مناسب هستند. مدل‌هایی که بررسی کردیم، به ترتیب قیمت و مشخصات فنی بودند. یعنی آیفون SE کمترین قیمت و ضعیف‌ترین مشخصات فنی را در میان این لیست دارد.

شما می‌توانید نسبت به بودجه خود یکی را انتخاب کنید. نکته مهم اینجا است که مدل‌های 15 به بعد در ایران اجازه فعالیت نداشته و خبری از رجیستر شدن آن نیز وجود ندارد. به همین دلیل اگر نمی‌خواهید با دردسر آنتن و فعال بودن گوشی مواجه شوید، پیشنهاد می‌شود که سراغ مدل‌های آیفون 13 و 13مینی که قیمت مناسب‌تری نیز دارند بروید.

نکاتی برای خرید گوشی آیفون

اگر می‌خواهید دقیق‌تر یکی از مدل‌های بررسی شده را برای خرید گوشی انتخاب کنید، پیشنهاد می‌شود که برخی از نکات را برای این کار در نظر داشته باشید. اولین موضوع قیمت است؛ همیشه قیمت بیشتر نشان‌دهنده ارزش خرید بالاتر گوشی نیست.

بسیاری از مدل‌های آیفون همان اول که وارد بازار می‌شوند قیمت بالایی داشته و پس‌از واردشدن مدل‌های جدید قیمت آن‌ها دچار کاهش می‌شود. مهم‌ترین معیار شما باید امکاناتی مانند شارژدهی مناسب، دوربین باکیفیت و صفحه‌نمایش فوق‌العاده باشد. همچنین باید در نظر داشته باشید که گوشی انتخاب شده اجازه رجیستر شدن داشته باشد.

از کجا گوشی آیفون بخریم؟

کدام مدل آیفون (IPHONE) را بخریم؟

سوالی که در اینجا وجود دارد این است که گوشی آیفون را از کجا بخریم؟ بهترین فروشگاه آنلاینی که انواع مدل گوشی آیفون را با قیمتی عالی و گارانتی‌های معتبر در اختیار شما قرار می‌دهد، فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا است. دیجی‌کالا تنوع فراوانی از این گوشی‌ها را به‌صورت آنلاین در اختیار شما قرار داده که می‌توانید پس‌از خرید، در منزل خود تحویل بگیرید.

جمع‌بندی

از بهترین گوشی‌هایی که در بازار وجود داشته و شرایطی عالی برای خرید دارند باید به گوشی آیفون اشاره کرد. سری محصولات iPhone متعلق به شرکت Apple بوده و کیفیت عالی دارند. نمایشگر باکیفیت، دوربین خاص و پردازنده سریع از ویژگی‌های بارز این گوشی‌ها محسوب می‌شود.

نکته مهمی که باید بدانید، وجود تنوع بالا در میان محصولات این شرکت است. مدل‌های پرفروش و خاصی که می‌توانید از برند اپل بخرید را در این مطلب باهم بررسی کردیم. می‌توانید تمامی این مدل‌ها را با قیمتی عالی و گارانتی معتبر به‌صورت اینترنتی از دیجی‌کالا سفارش داده و در منزل خود دریافت کنید.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر