coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی نوستالژی نوکیا با ظاهری جذاب و امکاناتی مدرن عرضه می‌شود

در حالی که برند‌های بزرگ بر سر مدرن‌تر شدن گوشی‌های هوشمند رقابت می‌کند؛ نوکیا مسیر دیگری را انتخاب کرده و بازیابی طرح‌های قدیمی با دیگران به رقابت می‌پردازد. به نظر می‌رسد گوشی نوستالژی نوکیا 3210 با ارائه برخی ویژگی‌های جدید بتواند محبوبیت سابق خود را کماکان حفظ کند.در جستجوی نوآوری و بازتولیدی از زمان‌های گذشته، نوکیا با معرفی یک اثر جدید، این بار با زیبایی‌های مدرن و قابلیت‌های پیشرفته، عمیقاً در دنیای تکنولوژی حضور پیدا می‌کند.


بیشتر بخوانید:


گوشی نوستالژی نوکیا

نوکیا 3210 که 25 سال پیش یعنی در دهه 90 میلادی عرضه شد، فوق‌العاده محبوب بود و طرفداران زیادی هم داشت، این بار با ظاهری جذاب‌تر و با روبکری نوین بازگشته است. این گوشی که بی‌شباهت به نسخه‌ی محبوب دیگر نوکیا یعنی 6310 نیست، به رنگ آبی آراسته شده و چهره‌ی واقعا جذابی دارد

در این اثر جدید، نوکیا 3210، ظاهر کلاسیک خود را حفظ کرده و در عین حال بازسازی شده است. المان‌های آشنا از جمله طرح دکمه‌ها به‌صورتی جدید ارائه شده‌اند، در حالی که بخش پشتی این گوشی دارای طراحی مدرن‌تری است.

نماد معروف نوکیا همچنان به قوت خود باقیست و به همان شکل برجسته‌ی قدیمی دیده می‌شود؛ جالب اینجاست این گوشی برخلاف نسخه‌ی قدیمی مجهز به یک دوربین هم هست.

بعلاوه، لوگوی HMD به‌صورت واضح در پایین این مدل جدید نوکیا قابل رؤیت است، این اقدام ممکن است برای طرافداران نوکیا جذاب نباشد، اما با تلاش مداوم HMD برای تقویت برند نوکیا، افزودن لوگوی این شرکت به‌طور کلی به گوشی نوکیا منطقی به‌نظر می‌رسد.

تصویر تبلیغاتی از مدل 2024 نوکیا 3210 به برخی از قابلیت‌های پیشرفته مانند باتری قوی، بلوتوث و اتصال 4G اشاره دارد؛ اما قیمت و سایر جزئیات مربوط به این گوشی هنوز در حال بررسی است.

طبق گزارش‌ها قرار است این گوشی نوستالژی نوکیا در ماه می 2024 برابر با خرداد و تیر 1403 به بازار عرضه شود.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر