coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی پایین‌رده Oppo A60 با مشخصات نا‌امید‌کننده رسما عرضه شد

به نظر می‌رسد گوشی پایین‌رده Oppo A60 دیگر در حد یک شایعه‌ای که منتشر رونمایی از آن بودیم نیست و وجودش محرز است. این گوشی که اخیر در وب‌سایت اوپو لیست شده صحت این شایعه را تائید می‌کند.درست است که اوپو آ60 به عنوان یک گوشی مقرون‌به‌صرفه معرفی شده ولی مشخصات آن که حتی برای یک گوشی پایین‌رده هم بسیار ضعیف است. بیشترین بخشی که باعث ناامیدی می‌شود، پردازنده این دستگاه است که سه‌سال از معرفی آن می‌گذرد؛ علاوه بر این ویژگی‌های دیگری مانند پشتیبانی از  5G که در نسل قبلی هم وجود داشت حذف شده است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی پایین‌رده Oppo A60

اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که گوشی پایین‌رده Oppo A60  مجهز به چیپست Qualcomm Snapdragon 680 است که در سال 2021 وارد بازار شد. این گوشی دارای 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

مورد ناامید‌کننده‌ی بعدی نمایشگر آن است. گوشی پایین‌رده‌ی اوپو که امیدی در لیست شدن بهترین گوشی های اوپو 2024 نیست از نمایشگر LCD HD+ 6.7 اینچی با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز استفاده می‌کند.

گوشی پایین‌رده Oppo A60 با مشخصات نا‌امید‌کننده رسما عرضه شد

Oppo A60 دارای باتری 5،000 میلی‌آمپر ساعت با شارژ سریع SuperVOOC با قدرت 45 وات است، در حالی که در پشت یک دوربین دوگانه (50 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل) قرار دارد. برجسته‌ترین امکاناتی که شاید کاربران را ترغیب به خرید کند، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو، چیپ صوتی 3.5 میلیمتری و اندروید 14 با رابط کاربری ColorOS 14.0.1  آن است.

فعلا این گوشی در ویتنام عرضه خواهد شد و قیمتی که برای این گوشی فوق پایین‌رده در نظر گرفته شده حداقل 215 دلار خواهد بود. مدل گران‌تر این گوشی با رم 256 گیگابایت در حدود 255 دلار خواهد داشت. انتظار می‌رود گوشی پایین رده اوپو A60 به زودی در مناطق دیگر، البته قطعا با قیمت‌های متفاوت‌تر عرضه شود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر