coinex
راهنمای خرید تکراتو

مهلت واریز وجه متقاضیان پژو پارس تمدید شد

ایران خودرو با توجه به درخواست‌های مکرر، مهلت واریز وجه متقاضیان پژو پارس را 3 روز دیگر افزایش داد. ضمناً واریز وجه فقط به صورت الکترونیکی است و نباید از منابع غیرمعتبر اقدام نمود.

متقاضیان پژو پارس که اواخر سال 1401 برای دریافت این خودرو ثبت‌نام کرده و نتوانستند در زمستان 1403 (موعد تحویل خودرو) محصول خریداری شده خود را تحویل بگیرند، از سمت ایران خودرو فراخوان واریز وجه شده و می‌بایست بهای کل خودرو را که با افزایش قیمت شدید که تا 150 میلیون تومان هم رسیده است پرداخت کنند.

افزایش قیمت 150 میلیونی پژو پارس به یکباره جوی ملتهب را بین خریداران بوجود آورد که موجب به اعتراض آنها شد و حتی ویدئوهای این اعتراض نیز در فضی مجازی منتشر شده بود. اما اینگونه اعتراض‌ها در کشور به جایی نمی‌رسد و این افراد می‌بایست بهای تعیین شده خودرو را واریز کنند.

پیش‌تر مهلت واریز وجه متقاضیان پژو پارس 10 روزه اعلام شده بود و با درخواست‌های مکرر متقاضیان، این زمان 3 روز دیگر هم تمدید شده است تا همه خریدران بتوانند مراحل تکمیل وجه و ثبت‌نام را به پایان برسانند. پس این افراد باید تا روز پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 وجه خودرو را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: فراخوان طرح پیش فروش محصولات سایپا [+ جزئیات و قیمت خودروها]

مهلت واریز وجه متقاضیان پژو پارس تمدید شد

طبق گزارش‌های منتشر شده، مشتریانی که در فراخوان خرید خودروی پارس ایران خودرو شرکت کرده و جزء اولویت‌های فراخوان قرار گرفته‌اند، تا روز پنجشنبه، 13 اردیبهشت‌ماه سال جاری فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه مبلغ قرارداد خرید این محصول اقدام کنند. شرکت ایران خودرو از طریق ارسال پیامک به مشتریان مشمول این فراخوان، آنها را از تمدید مهلت واریز وجه مطلع خواهد کرد.

مهلت واریز وجه متقاضیان پژو پارس تمدید شد

این تصمیم ایران خودرو با هدف ایجاد فرصت کافی برای مشتریان فراخوان شده پارس جهت تامین و واریز وجه قرارداد اتخاذ شده است تا آنها بتوانند در این بازه زمانی اضافه شده، نسبت به تکمیل فرآیند خرید و انجام تعهدات مالی خود اقدام کنند.

تکمیل مراحل ثبت‌نام ایران خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت‌نام ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir انجام می‌شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. این بخشنامه از تاریخ ۴ اردیبهشت فعال خواهد شد و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

آیا شما از متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه هستید؟ لطفاً نظر خود را در خصوص افزایش قیمت پژو پارس و فراخوان این خودرو با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر