coinex
راهنمای خرید تکراتو

نوار آدرس مرورگر کروم برای ارائه پیشنهادات بهتر، یادگیری ماشینی را اضافه می‌کند

نوار آدرس مرورگر کروم به تازگی یک بروزرسانی بزرگ دریافت کرده است. گوگل قصد دارد با این بروزرسانی به نوار آدرسش کمک کند تا پیشنهادات دقیق و مرتبط‌تری را در صفحه وب به کاربران ارائه دهد.در یک پست وبلاگی، شرکت مستقر در Mountain View اعلام کرد که آخرین نسخه کروم (M124) پیشرفت بزرگی در نوار آدرس که به omnibox نیز معروف است، دست پیدا کرده. در واقع گوگل مدل‌های ماشینی که به ML معروف هستند را به نوار آدرس مرورگر کروم اضافه کرده تا با پیشنهاداتی که با کاربران می‌دهد، هماهنگ‌تر باشد. به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد کار را برای مخاطبین ساده تر کرده و به خواسته های آنها نزدیک تر شود.


بیشتر بخوانید:


نوار آدرس مرورگر کروم پیشنهادات دقیق و مرتبط‌تری را ارائه می‌کند

تاکنون نوار آدرس مرورگر کروم برای ارائه URL های پیشنهادی به «فرمول‌های دست ساز و تنظیم شده» متکی بود؛ همین باعث می‌شد تا به اندازه کافی با موقعیت‌های مختلف سازگار نشوند. اکنون این شرکت با ادغام مدل‌های ماشینی با نوار آدرسش قصد دارد تا «سیگنال‌های تازه‌تری را جمع‌آوری کند، دوباره آموزش دهد، ارزیابی کند و مدل‌های جدیدی را ارائه دهد.» با توجه به جدید بودن این ویژگی احتمالا نتیجه شگفت‌آوری رقم خواهدخورد.

مدل جدید گوگل در واقع از میزان بازدید شما کمک می‌گیرد تا محتواهای دلخواهتان را پیدا کند. به عنوان مثل اگر شما کمتر از چند دقیقه یا ثانیه را در یک سایت سپری کنید گوگل متوجه می0157شود که باب میلتان نبوده.

گوگل اعلام کرد: «قصد داریم نسخه‌های تخصصی این مدل را برای محیط‌های خاص ارائه دهیم، تا کاربران تلفن همراه، سازمانی،دانشگاهی و مناطق مختلف هم از آن استفاده کنند.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:androidauthority

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر