coinex
راهنمای خرید تکراتو

به رنگبندی گوشی هوشمند پیکسل 8a یک رنگ دیگر هم اضافه شد

هر روز که به رویداد Google I/O 2024 نزدیک تر می‌شویم اطلاعات بیشتری از گوشی هوشمند پیکسل 8a دستگیرمان می‌شود. امروز تصاویر جدیدی آن هم با کیفیت بالا و بدون واتر مارک از این دستگاه منتشر شده که نشان می‌دهد پای رنگ پنجم هم در میان است.

Arsène Lupine در شبکه اجتماعی ایکس بیش از 30 رندر از گوشی هوشمند پیکسل 8a با رنگبندی های متنوع را با کاربران به اشتراک گذاشت. پیش‌تر مشخص شد که این دستگاه در 3 رنگ آبی، سبز نعنایی و مشکی عرضه می‌شود اما اکنون اطلاعات فاش شده جدید می‌گوید رنگ بژ نیز به رنگبندی متنوع آن اضافه می‌شود.


بیشتر بخوانید:


رنگبندی گوشی هوشمند پیکسل 8a

کاربران تیز بین مدتی پیش از میان تصاویر لو رفته متوجه وجود رنگ مرجانی شده بودند اما اکنون اطلاعات جدید این موضوع را تکذیب می‌کند. البته ممکن است رنگ مرجانی در عرضه اولیه وجود نداشته باشد و بعدا به این چرخه اضافه شود.

انتظار می‌رود که پیکسل 8a دارای تراشه Tensor G3، 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی، شارژ سیمی 27 واتی و تنظیمات دوربین متشکل از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه 13 مگاپیکسلی باشد. به هر حال برای تکمیل اطلاعات باید تا زمان انتشار منتظر بمانیم اما احتمالا گوشی هوشمند پیکسل 8a بازار گوشی های میان رده را متحول می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره رنگبندی گوشی هوشمند پیکسل 8a چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: androidauthority

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر