coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ویوو X100 اولترا (نسخه ماهواره‌ای) گواهی 3C و MIIT را دریافت کرد؛ عرضه نزدیک است

ویوو X100 اولترا در دو نسخه با اتصال فایوجی و ماهواره‌ای وارد بازار چین خواهد شد. زمان عرضه این دو دستگاه از آنچه که فکر می‌کنید نزدیک‌تر است.

گزارش‌های مطبوعات چینی نشان می‌دهند که گوشی ویوو X100 اولترا در دو نسخه وارد بازار چین خواهد شد؛ نسخه معمولی با پشتیبانی از شبکه اتصالی 5G و نسخه اختصاصی با اتصال ماهواره‌ای. گفته می‌شود که این دو نسخه به ترتیب با شماره مدل‌های V2366GA و V2366HA به بازار عرضه خواهند شد. مدل V2366GA در گذشته، برخی از گواهی‌های لازم مانند 3C و MIIT را دریافت کرده و اکنون، مدل V2366HA نیز تاییدیه‌های مورد نیاز را از پلتفرم‌های صدور گواهی 3C و MIIT اخذ کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ویوو X100 اولترا (نسخه ماهواره‌ای)

بر اساس اطلاعات موجود در گواهی 3C نسخه ماهواره‌ای Vivo X100 Ultra، این دستگاه از باتری V8073L0A1-CN / V8073L0E0-CN و شارژ سریع 80 واتی برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود که نسخه معمولی نیز از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی کند.

ویوو X100 اولترا
گواهی 3C ویوو X100 اولترا

ورژن ماهواره‌ای ویوو X100 Ultra در مرجع صدور گواهی MIIT نیز ظاهر شده و از این رو می‌دانیم که از ارتباط ماهواره‌ای Tiantong پشتیبانی خواهد کرد. در واقع، این اولین گوشی ویوو است که اتصال ماهواره‌ای را ارائه می‌دهد. دیگر گوشی‌های موجود در بازار چین که از تماس‌های تلفنی ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کنند عبارتند از: میت 60 پرو پلاس، شیائومی 14 اولترا، اوپو فایند ایکس 7 اولترا و هواوی P70 اولترا.

اگر در تصویر بالا دقت کنید، متوجه می‌شوید که در کنار ویوو ایکس 100 اولترا یک دستگاه ناشناخته از شیائومی با شماره مدل 2405AVPB7C و پشتیبانی از اتصال ماهواره Tiantong در گواهی MIIT قرار گرفته است. برخلاف گوشی ویوو، دستگاه شیائومی از اتصال سلولی پشتیبانی نمی‌کند، اما بر روی سیستم عامل اندروید اجرا می‌شود. از این رو، مشخص نیست که آیا یک گوشی هوشمند است یا گجت دیگری.

از این بگذریم، به سایر مشخصات ویوو X100 اولترا می‌رسیم. طبق گفته‌های افشاگران در گزارش‌های پیشین، انتظار می‌رود که این گوشی با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام همراه با ویوو X100s اواخر این ماه در چین معرفی شود. گفته می‌شود که Vivo X100s اولین گوشی مجهز به تراشه دایمنسیتی 9300 پلاس مدیاتک در جهان خواهد بود. عرضه این دو دستگاه در بازارهای خارج از چین هنوز تایید نشده است. جالب است بدانید که طراحی ویوو X100 اولترا قبلا از طریق انتشار یک پوستر رسمی در شبکه اجتماعی Weibo فاش شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نسخه ماهواره‌ای ویوو X100 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر