coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گوگل ویژگی ایموجی صوتی را به تماس‌ها اضافه می‌کند

یک آپدیت جدید به اپلیکیشن فون گوگل توسط گوگل معرفی شد که ایموجی صوتی جدیدی را به آن اضافه می‌کند. این قابلیت‌های صوتی ویژگی‌های جالبی هستند که در حین تماس‌های صوتی می‌توانند استفاده شوند، از جمله پخش صداهایی همچون دست زدن و صدای خنده.نسخه بتای اپلیکیشن نشان می‌دهد که گوگل قصد دارد ایموجی‌های صوتی را اضافه کند که واقعاً جالب است. این ایموجی‌ها در 6 دسته مختلف ارائه می‌شوند، شامل دست زدن، خندیدن، گریه کردن، سروصدای جشن گرفتن و غیره. با این تغییرات، کاربران می‌توانند از این ایموجی‌ها در حین تماس‌ها استفاده کنند.


بیشتر بخوانید:


گوگل ایموجی صوتی را به اپلیکیشن فون اضافه کرد

از طریق یک منو یا پرچم کوچک در پایین نمایشگر، کاربران می‌توانند به این ایموجی‌ها دسترسی داشته باشند. این ویژگی جدید امکان افزودن صداهایی که توسط کاربران آپلود شده‌اند مانند پیام‌های ضبط شده از پیش و تبدیل متن به صحبت کردن را فراهم می‌کند.

هرچند که این ویژگی جدید ممکن است در ابتدا چندان کارآمد به نظر نیاید، اما به نظر می‌رسد که کاربران آن را پسندیده‌اند. در هر صورت، برای ارزیابی کارآمدی بلند مدت این ویژگی، نیاز به زمان بیشتری است. گوگل همچنین از کاربران خواسته است که ای موجی‌های صوتی را به طور مکرر در تماس‌هایشان استفاده نکنند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: news.sky

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر