coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

در اسپاتیفای متن آهنگ را نخواهید دید مگر اینکه پولش را بپردازید

گزارش‌ها نشان می‌دهند که اسپاتیفای به تازگی ویژگی نمایش متن آهنگ‌ها را به سرویس اشتراکی خود افزوده است، اقدامی که قبلاً تنها در پلتفرم‌های رقیب و با پرداخت هزینه ارائه می‌شد.
اسپاتیفای که یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های استریم موسیقی و همچنین پردانلودترین اپلیکیشن های سال 2024 است، گامی جدید برای ارتقای سرویس اشتراکی خود برداشته که به نظر می‌رسد برای جلب توجه و جلوگیری از مهاجرت کاربران به اپلیکیشن‌های رقیب انجام شده است.


بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو


اسپاتیفای شاید به بازارهای و دستگاه‌های خاص محدود شود

به‌طور قابل توجهی، این تغییر بدون هیچ اعلان رسمی از طرف اسپاتیفای اتفاق افتاده است. در پاسخ به پرسش‌های پرسنل درباره این تغییر، اسپاتیفای اظهارات مبهمی داده و اشاره کرده که ویژگی‌های سرویس آن‌ها ممکن است در طول زمان تغییر کند و به برخی بازارها و دستگاه‌های خاص محدود شود.

این تغییر، که به طور آزمایشی ابتدا در پاییز گذشته معرفی شد و برخی از کاربران به آن دسترسی داشتند، به‌طور رسمی به عنوان یک قابلیت دائمی اعمال شده است. این اقدام نشان می‌دهد که اسپاتیفای تمایل دارد به جذب بیشترین تعداد کاربران اما برای این امر، احتمالاً به فروش اشتراک‌های پولی وابسته است.

در اسپاتیفای متن آهنگ را نخواهید دید مگر اینکه پولش را بپردازید

با این حال، برخی تحلیلگران هشدار داده‌اند که این تغییرات ممکن است منجر به واکنش‌های منفی کاربران شود، به‌ویژه آن دسته کاربرانی که از سرویس رایگان استفاده می‌کنند و از دسترسی به این ویژگی محروم شده‌اند. به هر حال، این حرکت نشان می‌دهد که اسپاتیفای به دنبال رونق بیشتر اقتصادی است و تمایل دارد افراد را به خرید اشتراک پرداختی وادار کند، موضوعی که ممکن است در آینده برای رقبایش به چالشی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر