coinex
راهنمای خرید تکراتو

ردمی K40 بروزرسانی HyperOS را مبتنی بر اندروید 13 دریافت کرد

شیائومی اخیراً بروزرسانی HyperOS را برای گوشی محبوب خود، ردمی K40 ، منتشر کرده است، اما متاسفانه این به‌روزرسانی با آپدیت اندروید 14 همراه نشده است. این به‌روزرسانی شامل تغییرات بسیار جذابی در رابط کاربری و ویژگی‌های سفارشی است که تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد.گوشی‌های ردمی K40 و ردمی K40 گیمینگ این به‌روزرسانی را با اندروید 13 دریافت کرده‌اند، درحالی‌که ردمی کا 40 پرو و ردمی K40 پرو پلاس به اندروید ۱۴ ارتقا یافته‌اند. این تفاوت در نسخه‌های اندرویدی بین مدل‌های مختلف گوشی شیائومی سری ردمی K40 مشخص است.


بیشتر بخوانید:


ردمی K40 بروزرسانی HyperOS دریافت کرد

مانند هر به‌روزرسانی نرم‌افزاری دیگر، پیشنهاد می‌شود قبل از نصب این به‌روزرسانی، از اطلاعات خود بک‌اپ بگیرد. این اقدام در صورت بروز مشکلات غیرمنتظره، به حفظ اطلاعات مهم در طول فرآیند به‌روزرسانی کمک خواهد کرد.

علاوه بر ارائه قابلیت‌های جدید، به‌روزرسانی HyperOS  باعث طول عمر بیشتر باتری ردمی K40 شده و پایداری آنتن را افزایش می‌دهد. همچنین، این به‌روزرسانی تغییراتی در ظاهر گوشی نیز به همراه دارد؛ از جمله استفاده از رنگ‌های جدید، فونت‌های یکپارچه‌ی سیستم، طراحی متفاوت ویجت آب‌وهوا و قابلیت‌های سفارشی‌سازی بیشتر در صفحه‌ی قفل گوشی.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر