coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

قاب‌های لو رفته سری گوگل پیکسل 9 رازهای نهفته بسیاری را آشکار می‌کند

همانطور که می‌دانید گوگل پیکسل 9 چندماه دیگر معرفی می‌شود همین موضوع باعث شده که تولیدکنندگان لوازم جانبی توجهشان به پرچمدار بعدی گوگل جلب شود. چندین تولیدکننده کیس، از جمله Thinborne شروع به ارائه ویژگی‌های جدیدی از این دستگاه کرده‌اند که اطلاعات فاش شده قبلی را از بعضی جهات تائید و در برخی دیگر به چالش می‌کشد.یکی از هیجان‌انگیزترین اطلاعاتی که این تولیدکنندگان فاش کردند این است که احتمالا مجموعه پیکسل 9 شامل سه گوشی مختلف به نام‌های پیکسل 9، پروکامپکت و پیکسل 9 پرو XL باشد. البته پیش‌تر زمزمه‌هایی از این مجموعه سه عضوی شنیده شده بود.


بیشتر بخوانید:


 سری گوگل پیکسل 9  احتمالا شبیه به آیفون است

گرچه رندرهای جدید چیز تازه‌ای را به ما نشان نداده اما احتمال وجود آن را قوی تر می‌کند. شایعه شده که سری پیکسل 9 شبیه آیفون های جدید لبه‌های صافی دارد اما گوشه‌های گرد نسل قبلی خود پیکسل 8 را نیز با خود به همراه دارد. همچنین مشخص شد که نوار دوربین Cyclops-visor به جای خم شدن در کناره‌ها، لبه‌های صافی پیدا می‌کند. تغییرات طراحی شایعه شده در پیکسل فولد بعدی در رندرهایی که Thinborne استفاده کرده نیز مشهود است.

پیش‌تر گزارشاتی مبنی بر اینکه گوگل قصد دارد گوشی تاشو بعدی خود را به پیکسل 9 پرو فولد تغییر نام بدهد، منتشر شده بود. اطلاعات جدید نیز آنها را تائید کرده و احتمال اینکه گوگل آن را در پاییز عرضه می‌کند را تقویت کرده است.

هنوز برای تصمیم گیری در خصوص سری گوگل پیکسل 9 زود است؛ اما این اطلاعات متغییر حاکی از آن است که تاشو بعدی گوگل در کنفراس I/O 2024 هفته آینده این شرکت معرفی نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی سری گوگل پیکسل 9 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

منبع: androidauthority

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر