coinex
راهنمای خرید تکراتو

فیبریلاسیون دهلیزی در گلکسی واچ 7 با هوش مصنوعی کنترل می‌شود

گزارش های منتشر شده نشان می‌دهند سامسونگ سعی دارد از هوش مصنوعی برای کنترل فیبریلاسیون دهلیزی در گلکسی واچ 7 کمک بگیرد. فیبریلاسیون دهلیزی یا AFib وضعیتی است که باعث ضربان قلب نامنظم و سریع می‌شود و بسیار هم خطرناک است. اطلاعات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) نشان می‌دهد که AFib سالانه باعث بستری شدن بیش از 400000 نفر در ایالات متحده می‌شود.
افزودن قابلیت‌های کنترل‌های سلامتی به ساعت‌های هوشمند در میان برندهای مطرح، بیشتر شبیه به مسابقه شده است. اخیرا مشخص شد که سامسونگ برای جا نماندن از این رقابت‌ها قصد دارد کنترل قندخون غیرتهاجمی را به گجت‌های پوشیدنی خود اضافه کند. اکنون پتنت جدید کشف شده حاکی از آن که گلکسی واچ جدید یک قابلیت دیگر هم دریافت می‌کند.


بیشتر بخوانید:


کنترل فیبریلاسیون دهلیزی با کمک هوش مصنوعی

اگر سامسونگ موفق شود این کار را انجام دهد به موفقیت بزرگی دست یافته است. البته هنوز مشخص نیست که این ویژگی به گلکسی واچ 7 می‌رسد یا برای استفاده از آن باید منتظر گجت های نسل بعدی باشیم.

قابلیت منحصر به فرد سامسونگ بر روی تشخیص AFib با کمک هوش مصنوعی مولد متمرکز است. هوش مصنوعی می‌تواند سیگنال‌های فتوپلتیسموگرافی (PPG) را به سیگنال‌های ECG ترجمه کند. سامسونگعقیده دارد روش های موجود چندان مطمئن نیست.

بهرحال هوش مصنوعی در دنیای فناوری به موضوع مهمی تبدیل شده و اگر سامسونگ بتواند آن را به گجت‌هایش بیاورد قطعا برای همه هیجان‌انگیز خواهد بود. گلکسی واچ 7 هم حتی اگر به نظارت بر فیبریلاسیون دهلیزی مجهز نشود باز هم از هوش مصنوعی کمک می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره فیبریلاسیون دهلیزی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر