coinex
راهنمای خرید تکراتو

معرفی رستوران هتل بزرگ شیراز + منو و قیمت

شیراز، شهری تاریخی در جنوب کشور ایران است که امروزه به واسطه جاهای دیدنی و تاریخی بسیار، مورد توجه گردشگران قرار گرفته و توانسته است در بین مقاصد اصلی سفر قرار گیرد. در این شهر، در راستای برقراری آرامش و راحتی گردشگران و مسافران، هتل های بسیاری ارائه شده است که هر کدام از ویژگی های خاصی برخوردار هستند.

هتل بزرگ شیراز، از جمله هتل های شیراز به شمار می رود که با ارائه امکانات و خدمات در سطح بالا، به عنوان هتلی لوکس و 5 ستاره شناخته شده است.این هتل دارای با ارائه چندین رستوران مختلف، باعث شده است که در زمان اقامت، دغدغه پیدا کردن رستوران را نداشته باشید. شما می توانید با رزرو هتل بزرگ شیراز از سایت رزرو هتل، اقامتی بیادماندنی را تجربه کنید.

رستوران ایرانی هتل بزرگ شیراز

یکی از انواع رستوران هایی که در هتل بزرگ شیراز قرار دارد، رستوران ایرانی هتل بزرگ است که فضایی لوکس و مجلل را دارا است. این رستوران، با قرار گرفتن در طبقه چهارم هتل، چشم اندازی بسیار زیبا رو به شهر شیراز داشته و می توانید غذای خود را با تماشای این شهر نوش جان کنید. این رستوران که لاکچری ترین رستوران شیراز به شمار می رود، ساعت کاری آن برای ناهار از ساعت 13 الی 16 و برای وعده شام، از ساعت 19:30 تا 23:30 می باشد. همچنین برای صرف صبحانه هتل بزرگ شیراز، هر روز می توانید بین ساعات 7 تا 10 صبح نیز به این رستوران مراجعه کنید.

همچنین اگر به دنبال تجربه‌ی غذا های محلی شیراز هستید، لایی پلو، دمپخت و کته کباب با گوشت کنجه نیز در منوی این رستوران قرار دارند که می توانید سفارش دهید. یکی از ویژگی‌های بی‌بدیل این رستوران، موسیقی زنده است که شما را در طول لذت بردن از غذاهای خوشمزه همراهی می‌کند. رستوران ایرانی هتل بزرگ شیراز، با ظرفیتی بالغ بر ۴۰۰ نفر، به عنوان مکانی ایده‌آل برای برگزاری مراسمات مختلف نظیر افطاری‌ ها، جشن ‌ها و جشنواره ‌های متنوع شناخته می ‌شود. کیفیت غذاهای این رستوران بسیار بالا است، بنابراین قیمت آن ها گران تر از سایر رستوران ها می باشد.

منو رستوران ایرانی هتل بزرگ شیراز

  • پیش غذا: سالاد فصل، سالاد شیرازی، سوپ روز، ترشی زیتون، زیتون پرورده، ماست ساده، ماست موسیر، ماست خیار، ترشی
  • دسر: ژله میوه ای، کارامل، حلوا
  • غذای اصلی: چلو کباب کوبیده، چلو کباب سلطانی، چلو کباب برگ، جوجه کباب بدون استخوان، کباب بختیاری، کباب میگو، جوجه کباب مکزیکی، میگو سوخاری، میکس ماهی و میگو سوخاری، چلو خورش روز، کلم پلو شیرازی، باقالی پلو با ماهیچه و با گردن، بشقلب سبزیجات، کباب ماهی، چلو اکبر جوجه، شیشلیک
  • غذاهای محلی: لایی پلو، دمپخت و کته کباب با گوشت کنجه

رستوران ایتالیایی هتل بزرگ شیراز

از دیگر رستوران های موجود در هتل بزرگ شیراز، می توان به رستوران ایتالیایی اشاره کرد که در فضایی بسیار بزرگ، ظرفیتی حدود 170 نفری را دارد. این رستوران رو به روی رستوران ایرانی این هتل، در طبقه چهارم نیز قرار گرفته است و دارای فضاهای خانوادگی و خصوصی نیز می باشد. منوی رستوران ایتالیایی هتل بزرگ شیراز حاوی انواع غذاهایی چون انواع پاستا، پیتزا، استیک به همراه سوپ های خوشمزه و انواع سالاد و نوشیدنی های مختلف است که می توانید سفارش داده و نوش جان کنید.

معرفی رستوران هتل بزرگ شیراز + منو و قیمت

رستوران دریایی هتل بزرگ شیراز

اگر از آن دسته افرادی هستید که به غذاهای دریایی علاقه دارند، رستوران دریایی هتل بزرگ شیراز با منویی متفاوت که شامل انواع غذاهای دریایی است، بهترین گزینه برای شما به شمار می رود. این رستوران دریایی با معماری بی نظیر خود در قسمت لابی طبقه ششم هتل قرار گرفته است. منوی رستوران دریایی این هتل 5 ستاره شیراز شامل انواع غذاهای راژگو، لابستر، ماهی شوریده، حلوا سفید و… می باشد که طبخ آن توسط سرآشپزان حرفه ای صورت می گیرد.

منوی رستوران دریایی هتل بزرگ شیراز

  • انواع پاستا: پنه مرغ با سس آلفردو، فتوچینی میگو با سس آلفردو، لازانیا
  • انواع پیتزا: سیسیلیانا، پارادایسو، پپرونی
  • انواع استیک: سرلاین استیک، ریب آی استیک، لم چاپس، بیف استراگانف، تی بون استیک، فیله مینیون
  • پیش غذا: سوپ پیاز گراتینه، سوپ قارچ گراتینه، گرین سالاد، چیکن گرین سالاد

رستوران پانارامیک هتل بزرگ شیراز

رستوران پانارامیک در هتل شیراز، از بهترین رستوران های این هتل به شمار می رود که با معماری خاصی که دارد، از جایگاه ویژه ای در بین مسافران برخوردار است. این رستوران در طبقه 13 هتل واقع شده و از چشم انداز فوق العاده ای رو به کوه و طبیعت برخوردار است. دکوراسیون لوکس این رستوران، باعث می شود تا غذای خود را در یک محیط زیبا نوش جان کنید.

منوی رستوران پانارامیک هتل بزرگ شیراز

  • انواع پیتزا: اسپشیال، پپرونی، سبزیجات، سیر و استیک، چیکن ترکی باربیکو
  • غذاهای مکزیکی: تاکو مرغ، تاکو استیک
  • انواع برگر: کلاسیک برگر، دبل چیز برگر، تگزاس برگر، بیکن برگر
  • انواع سالاد و پیش غذا: سالاد یونانی، سالاد فصل، سالاد چیکن سزار سوخاری- گریل، اسپشیال فرایز، نان سیر زعتر، سوپ روز
  • انواع ساندویج: فیلادلفیا چیزاستیک، چیکن پارمیزان
  • انواع کنتاکی: فیله استریپس 4 تکه، مرغ سوخاری 3 تکه، 2 تکه، هات وینگز، قارچ سوخاری

کافی شاپ های هتل بزرگ شیراز

همچنین، علاوه بر امکانات دیگر هتل، کافی‌ شاپ ‌هایی نیز در طبقات مختلف هتل بزرگ شیراز وجود دارند که ارائه دهنده خدمات و امکانات ویژه ‌ای هستند. در ادامه، به معرفی هر یک از این کافی‌ شاپ ‌ها خواهیم پرداخت:

کافی‌شاپ شیراز اسکای

در طبقه چهاردهم هتل بزرگ شیراز و در فضایی بسیار آرام و دنج، یکی از کافی شاپ های بی نظیر هتل قرار گرفته است که کافی شاپ شیراز اسکای نام دارد. در منوی این کافی شاپ، می توانید انواع نوشیدنی ها و غذاهای مختلف همچون انواع ساندویج، انواع نوشیدنی های سرد و گرم، انواع قهوه با کیک، چای و دمنوش، انواع سالاد و… را مشاهده کنید و همراه با تماشای موسیقی زنده نیز نوش جان کنید. یکی از ویژگی‌ های برجسته کافه شیراز اسکای، تراس آن است که به میهمانان این امکان را می ‌دهد تا از چشم ‌انداز فوق ‌العاده شهر شیراز و زیبایی ‌های آن لذت ببرند.

معرفی رستوران هتل بزرگ شیراز + منو و قیمت

کافی شاپ لابی اصلی

ظرفیت کافی شاپ لابی اصلی هتل برابر با 200 نفر است که می توانید برای برخی از مراسمات افطاری، مهمانی های خانوادگی، تولد و… از آن استفاده کنید. ساعت کاری کافی شاپ لابی اصلی هتل بزرگ شیراز از ساعت 7:30 صبح تا 23 شب است. همچنین این امکان برای شما فراهم است تا بتوانید با استفاده از خدمات روم سرویس هتل، به صورت 24 ساعته سفارش خود را در اتاقتان دریافت کنید.

کافی‌شاپ لابی ورودی

یکی از مزیت های انتخاب این کافی شاپ، این است که می توانید در هر زمان که به آن مراجعه کنید، از موسیقی زنده نیز لذت ببرید. منوی این کافی شاپ، شامل انواع نوشیدنی های سرد و گرم همچون انواع قهوه، چای، دمنوش، انواع شیر، انواع شیک، انواع اسموتی، آیس فروت، انواع آبمیوه طبیعی و… می باشد که می توانید برای خود سفارش داده و نوش جان کنید.

معرفی رستوران هتل بزرگ شیراز + منو و قیمت

قیمت غذاهای رستوران هتل بزرگ شیراز

همه رستوران ‌های موجود در هتل بزرگ شیراز، غذا های خود را با استفاده از بهترین مواد اولیه و با کمک سرآشپزان بسیار ماهر و حرفه ‌ای طبخ می‌کنند. به همین دلیل، قیمت‌ های آن ‌ها ممکن است در مقایسه با رستوران‌ های دیگر در شهر، گران تر باشد.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر