coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

رندرهای آنر 200 پرو (Honor 200 Pro) به همراه مشخصات احتمالی آن فاش شد

پس از معرفی گوشی آنر 200 لایت، حالا آنر در حال کار بر روی مدل‌های پایه و پرو این سری است. امروز نیز رندرهای آنر 200 پرو پخش شده و طراحی این گوشی را پیش از عرضه رسمی فاش کرده است.

با اینکه چندی پیش شاهد عرضه رسمی گوشی Honor 200 Lite بوده‌ایم، اما همچنان بیشتر مخاطبان وفادار به برند آنر در انتظار مدل‌های برتر این سری از گوشی‌های آنر هستند. در واقع، انتظار می‌رود که حداقل دو عضو دیگر با مشخصات بالاتری نسبت به آنر 200 لایت به این سری اضافه شوند. خوشبختانه امروز رندرهایی از یک گوشی منتشر شده که گفته می‌شود Honor 200 Pro است. برای تماشای این تصاویر و رندرها در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات و رندرهای آنر 200 پرو

همان‌‌طور که از تصاویر زیر پیداست، در طراحی آنر 200 پرو از همان الگوی آشنای نسل قبلی (Honor 100 Pro سال گذشته) با پشتی دو رنگ در دو جنس شیشه‌ای و چرم مصنوعی استفاده شده است.

جزیره دوربین بیضی شکل است و سه دوربین مجزا را در خود جای داده؛ یک دوربین پریسکوپ در پایین با زوم دیجیتال 50 برابری (دیجیتال)، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر f/1.9 تا 2.4 و یک لنز ناشناخته دیگر.

درباره مشخصات دو گوشی در راه از این سری اطلاعات چندانی در دست نیست اما شایعه شده است که آنر 200 پرو به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام و آنر 200 به تراشه جدید اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام مجهز خواهند شد.

همچنین گفته می‌شود که هر دو مدل از صفحه نمایش اولد (چهار طرف خمیده) با وضوح 1.5K برخوردار خواهند بود. این نمایشگر دوربین‌های سلفی دوگانه را در داخل یک بریدگی کپسول مانند در بالای خود جای خواهد داد. انتظار می‌رود که Honor از عضوهای جدید سری آنر 200 در اواخر ماه جاری در کشور چین رونمایی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رندرهای آنر 200 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر