coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

کانسپت رویایی اپل واچ ایکس با دوربین FaceTime و حسگر فشار خون رونمایی شد

با نزدیک شدن به تولد 10 سالگی اپل واچ، شایعات زیادی درباره یک نسخه کاملاً بازطراحی شده به نام اپل واچ ایکس در حال پخش شدن است. هنوز مشخص نیست که این ورژن جدید از اپل واچ چه ظاهری خواهد داشت، اما یک گروه از طراحان طرحی ارائه داده‌اند که به نظر می‌رسد شبیه به اپل واچ الترا و مجهز به دوربین FaceTime باشد.لوکاس گرهر طراح آلمانی Wordsmattr در این باره می‌گوید: «ما برای بیش از ۳ ماه روی یک طرح جزئی و ماکت‌های اپل واچ ایکس کار کرده‌ایم و چندین شایعه، ثبت اختراع و خبر درباره واچ اپل آینده را جمع‌آوری کرده‌ایم.»


بیشتر بخوانید:


مشخصات اپل واچ ایکس

در کل کانسپت اپل واچ ایکس نشان می‌دهد که این نسخه، از مدل اولترا ضخامت کمتری دارد ولی از نظر ظاهری بی شباهت به آن نیست. لبه‌ها در نسخه‌ی جدید نازک‌تر و کمی خمیده‌تر هستند به طوری که کاملا صاف نباشند. در تصاویر نشان داده شده که اپل واچی که از تیتانیوم تیره ساخته شود چگونه خواهد بود. بعلاوه دارای یک دوربین داخل صفحه برای FaceTime و یک حسگر فشار خون است که در بهترین ساعت های هوشمند 2024 نیز دیده می‌شود.

 

طبق گزارش بلومبرگ ساعت هوشمند واچ ایکس از یک سیستم بند مغناطیسی بهره می‌برد و احتمالا دنباله‌رو نسخه‌های فعلی نخواهد بود.

با توجه به طراحی‌های دقیقی که ارائه شده، عرضه آن تا انتهای سال جاری میلادی منطقی به نظر می‌رسد؛ با اینحال برخی از تحلیل‌گران بر این باروند به دلیل پیچیدگی‌هایی که این ساعت دارد احتمال اینکه تا سال 2025 به تعویق بیوفتد وجود دارد.

کانسپت رویایی اپل واچ ایکس با دوربین FaceTime و حسگر فشار خون رونمایی شد

بیشتر بخوانید: 

منبع: 9to5mac

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر