coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ویوو X Fold 3 پرو در ماه ژوئن در کشور هند معرفی خواهد شد

مدت زیادی از عرضه گوشی تاشو ویوو X Fold 3 پرو در چین نمی‌گذرد و حالا ویوو در حال آماده شدن برای عرضه آن در بازارهای جهانی از جمله هند است.

گوشی هوشمند Vivo X Fold 3 Pro که اخیرا در چین عرضه شده، به عنوان یکی از قدرتمند‌ترین تاشوهای بازار شناخته می‌شود. حال، گزارشی از سوی MySmartPrice منتشر شده که از تصمیم ویوو برای عرضه این دستگاه به بازار هند در آینده نزدیک خبر می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ معرفی ویوو X Fold 3 پرو در هند

به نقل از منابع معتبر صنعت موبایل به ویژه وب‌سایت MSP، گوشی ویوو ایکس فولد 3 پرو در اوایل ماه ژوئن وارد بازار هند خواهد شد. نسخه جهانی این دستگاه در مراجع نظارتی مختلف از جمله Geekbench و TUV Rheinland مشاهده شده و ادعای ویوو در رابطه با دوام 12 ساله (معادل 500 هزار بار باز و بسته شدن) لولای فیبر کربن آن مورد آزمایش قرار گرفته است. از این رو، گفته می‌شود که به زودی شاهد عرضه این دستگاه در سطح جهانی خواهیم بود.

مشخصات ویوو X Fold 3 پرو

نسخه جهانی ویوو X Fold 3 Pro از نظر مشخصات، مشابه نسخه چینی خواهد بود. به این معنی که دارای یک نمایشگر اصلی 8.03 اینچی با رزولوشن 2748 در 1172 پیکسل و یک صفحه نمایش خارجی 6.53 اینچی با وضوح 2480 در 2200 پیکسل خواهد بود. هر دو پنل از فناوری LTPO پشتیبانی خواهند کرد که نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 4500 نیت را ارائه خواهد داد. علاوه بر این، به احتمال زیاد یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک را برای حفظ امنیت کاربران در خود جای خواهد داد.

ویوو X Fold 3 پرو

آن‌طور که از اطلاعات موجود در وب‌سایت بنچمارک Geekbench پیداست، این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام با حداکثر 16 گیگابایت رم از نوع LPDDR5 و 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 مجهز خواهد شد. منبع تغذیه این گوشی یک باتری 5700 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 100 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی خواهد بود.

تنظیمات دوربین نیز شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک لنز پریسکوپ 64 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر خواهد بود. برای ثبت تصاویر سلفی، یک دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی به همراه تراشه تصویربرداری V3 وجود خواهد داشت. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی تاشو می‌توان به بلندگوهای استریو با صدای Hi-Fi، وای‌فای 7، دو سیم‌کارت 5G و NFC اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ویوو X Fold 3 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر