coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اسکن بارکد با قابلیت Circle to Search سامسونگ به زودی امکان‌پذیر می‌شود

شرکت گوگل و سامسونگ در حال بهبود ویژگی‌های هوش مصنوعی گوشی‌های سامسونگی هستند. نتیجه کار این دو شرکت امکان اسکن بارکد با قابلیت Circle to Search خواهد بود.

رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ که به هوش مصنوعی گلکسی AI مجهز شده، مجموعه‌ای از ویژگی‌های بسیار مفید و کاربردی مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی از بهترین ویژگی‌هایی که Galaxy AI برای مخاطبان سامسونگی به ارمغان آورده، قابلیت جستجو با دایره است که به شما این را امکان می‌دهد تا با دایره کشیدن دور هر چیزی که روی صفحه نمایش قرار دارد، جستجو را آغاز کنید. اکنون، به نظر می‌آید که گوگل در حال بهبود این قابلیت است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اسکن بارکد با قابلیت Circle to Search سامسونگ

تنها نکته منفی که در رابطه با کار با Circle to Search وجود دارد، عدم پشتیبانی از بارکدها است. یعنی اگر دور یک بارکد دایره بکشید، به جای اینکه اطلاعات مربوط به آن بارکد را بالا بیاورد، یک‌سری تصاویر از بارکدهای نامربوط را نشان می‌دهد. حال، به نظر می‌رسد که گوگل در حال برنامه‌ریزی برای رفع این مشکل است.

اسکن بارکد با قابلیت Circle to Search

طبق گزارش جدیدی که در وب‌سایت Android Authority منتشر شده، آخرین نسخه بتای برنامه Google برای اندروید (نسخه 15.19.45.29)، یعنی برنامه‌ای که قابلیت Circle to Search را در دستگاه‌های اندرویدی اجرا می‌کند، حاوی رشته کد (<string name=”omnient_1d_barcode_action”>Search this barcode</string>) بوده است.

در این رشته کد، یک‌سری کلمات کلیدی دیده می‌شود. یکی از آنها کلمه omnient است که نام رمز Circle to Search می‌باشد و دیگری کلمه barcode. بنابراین، با یک حساب سرانگشتی متوجه می‌شویم که گوگل در حال تلاش برای اضافه کردن قابلیت اسکن بارکدها به Circle to Search است.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی درباره اینکه این قابلیت چه زمانی به گوشی‌های سامسونگی اضافه می‌شود وجود ندارد، با این حال، انتظار می‌رود که شرکت سامسونگ مانند همیشه سرعت عمل داشته و پرونده این کار را در طول چند هفته یا ماه آینده ببندد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره اسکن بارکد با قابلیت Circle to Search سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر