coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

به مجردها هم یارانه تعلق می‌گیرد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبرهای خوبی برای مجردها دارد. بر اساس اعلام وی افراد مجردی که به طور مستقل زندگی می‌کنند، می‌توانند با مراجعه به فرمانداری و دفاتر خدمات الکترونیک نیروی انتظامی برای جداسازی یارانه خود اقدام کنند.

همانطور که می‌دانید تاکنون یارانه بسیاری از خانواده ها به دلیل فرزند مجردشان قطع شده است. به این صورت که درآمد آنها با سرپرست خانوار یکجا محاسبه شده و در نهایت خانواده بی نیاز از دریافت یارانه محسوب شده است. بسیاری از خانواده ها از این موضوع اعلام نارضایتی کرده اند اما به نظر می‌رسد سرانجام این مشکل از میان برداشته شده است.

بیشتر بخوانید:معیار پرداخت یارانه بر اساس مدل خودرو و تراکنش حساب‌ها تغییر می‌کند

بر اساس اعلام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مجردها هم می‌توانند یارانه بگیرند. او در این باره توضیح داد:«اگر موضوع تفکیک یارانه در خصوص قیومیت، حضانت و کفالت باشد، متقاضیان باید از طریق فرمانداری به دفاتر خدمات الکترونیک نیروی انتظامی مراجعه کنند.»

وی در خصوص نحوه دریافت یارانه این افراد عنوان کرد:«افراد مجرد اگر به صورت مستقل زندگی می‌کنند، باید با داشتن مدارک به فرمانداری و دفاتر خدمات الکترونیک نیروی انتظامی برای جداسازی یارانه خود اقدام کنند.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص یارانه گرفتن مجردها چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر