coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات ویوو Y200 پرو پیش از عرضه رسمی فاش شد [+ قیمت]

مشخصات ویوو Y200 پرو به همراه قیمت احتمالی آن، پیش از عرضه رسمی لو رفته است. این گوشی به احتمال زیاد یک نسخه تغییر نام یافته از ویوو V29e خواهد بود.

ویوو قصد دارد که در روزهای آینده از گوشی هوشمند جدید خود یعنی Vivo Y200 Pro در کشور هند رونمایی کند. طبق اطلاعاتی که در مراجع صدور گواهی مختلف و Google Play Console قرار گرفته، این گوشی به احتمال زیاد یک نسخه تغییر نام یافته از ویوو V29e خواهد بود. امروز نیز اطلاعاتی در وب‌سایت 91mobiles منتشر شده که برخی از مشخصات کلیدی و همچنین محدوده قیمتی این دستگاه را فاش می‌کند. برای آگاهی از این اطلاعات در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ویوو Y200 پرو

طبق اطلاعات موجود در وب‌سایت 91mobiles، قیمت ویوو Y200 پرو در بازار هند کمتر از 25000 روپیه خواهد بود. در حال حاضر، ویوو V29e نیز در هند با برچسب قیمت اولیه زیر 25000 روپیه به فروش می‌رسد.

این وب‌سایت ادعا می‌کند که Vivo Y200 Pro دارای یک صفحه نمایش خمیده 3 بعدی آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. سیستم دوربین این گوشی ظاهرا در عکاسی و پرتره ارتقا داشته و دوربین اصلی نیز از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر برخوردار خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که این دستگاه به جای تراشه جدید و بهبود یافته اسنپدراگون 6 نسل 1 کوالکام، از تراشه قدیمی اسنپدراگون 695 کوالکام استفاده خواهد کرد.

مشخصات ویوو Y200 پرو
ویوو V29e

این وب‌سایت خبری، اطلاعات بیشتری را درباره مشخصات ویوو Y200 پرو به اشتراک نگذاشته اما با این فرض که این گوشی همان Vivo V29e با نام متفاوت است، می‌توان انتظار صفحه نمایش 6.78 اینچی خمیده AMOLED با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1300 نیت را داشت.

برای تصویربرداری، به یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. منبع تغذیه آن نیز به احتمال زیاد یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 44 واتی خواهد بود.

ویوو در روزهای آینده جزئیات بیشتری را در رابطه با مشخصات ویوو Y200 Pro اعلام خواهد کرد. بنابراین بهتر است تا آن زمان صبر کنیم تا با مشخصات دقیق این دستگاه آشنا شویم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ویوو Y200 پرو و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر