coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گوشی پرچمدار آیکو نئو 9S Pro با تراشه قدرتمند Dimensity 9300+ وارد چین می‌شود

از مدت‌ها پیش نشت اطلاعات در خصوص پرچمدار بعدی آیکو شروع شده است. این تولید کننده سرانجام تاریخ عرضه آیکو نئو 9S Pro خود را اعلام کرد.آیکو نئو 9S Pro تاکنون در تیزرها و گزارش‌های متعددی دیده شده است. اکنون آیکو اعلام کرده که سرانجام این گوشی هوشمند در هفته آینده در تاریخ 20 می وارد بازار چین می‌شود. همزمان با اعلام تاریخ رونمایی برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه نیز اعلام شده است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات آیکو نئو 9S Pro

در تیزرهای منتشر شده گوشی رده بالای آیکو نئو 9S Pro با تراشه جدید مدیاتک دایمنیستی 9300+ با SoC جدید ظاهر شده است. درواقع این دستگاه به تراشه درجه یک مجهز شده.

پرچمدار جدید آیکو از نظر طراحی بسیار شبیه نسل قبلی خود یعنی Neo 9 Pro است با همان رنگبندی؛ رنگ سفید آن همان شمایل نسل قبلی را داشته اما رنگ سبزش با یک پنل پشتی بافت‌دار عرضه خواهد شد.

پیش‌تر مشخص شد که آیکو نئو 9S Pro دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 144 هرتز، وضوح 1.5K، پشتیبانی از HDR10+ است. Dimensity 9300+ تراشه قدرتمند آن با حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی جفت شده , بر روی پوسته سفارشی OriginOS 4.0 مبتنی بر سیستم عامل Android 14 اجرا می‌شود.

در قاب پشتی این دستگاه یک دوربین دو گانه با یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز با زاویه دید فوق عریض 50 مگاپیکسلی دیده می‌شود یک دوربین 16 مگاپیکسلی هم در جلوی دستگاه قرار گرفته است.

انرژی پرچمدار جدید آیکو یا یک باتری بزرگ 5160 میلی آمپر ساعتی تامین کرده که از شارژ سریع سیمی 120 واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این دستگاه می‌توان به حسگر مادون قرمز، NFC، اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش و موتور لرزش خطی محور X برای لمسی اشاره کرد. آیکو قصد دارد در مراسم رونمایی از گوشی جدیدش یک جعبه هدیه همکاری iQOO x NBA را معرفی کند. یک قاب سفارشی، سوکت پاپ و یک بطری نیز در این جعبه برای کاربران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی پرچمدار آیکو نئو 9S Pro چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر