coinex
راهنمای خرید تکراتو

جزئیات باتری و شارژ سری آیکو 13 فاش شد

پرچمدار بعدی آیکو، سری آیکو 13 احتمالا در سه ماهه چهارم سال جاری رونمایی خواهد شد. گرچه هنوز تا زمان عرضه مدت زیادی باقی مانده اما نشت اطلاعات از سوی منابع متعدد به تازگی کلید خورده.اسمارت پیکاچو یکی از مشاوران معروف با انتشار پستی در ویبو اطلاعاتی را در خصوص باتری و شارژر سری iQOO 13 فاش کرده است. براساس اعلام وی این دستگاه احتمالا با باتری 6000 میلی آمپری عرضه خواهد شد که قابلیت پشتیبانی شارژ 120 واتی را دارد. در این صورت این محصول نسبت به نسل قبلی خود یعنی آیکو 12 ارتقاء 1000 میلی آمپر ساعتی را تجربه می‌کند.


بیشتر بخوانید:


سری آیکو 13 مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 4 است

این مشاور هنوز جزئیاتی بیشتری را اعلام نکرده اما در گزارش‌های قبلی اعلام شده بود که سری آیکو 13 از تراشه نسل چهارم اسنپدراگون 8 بهره می‌برد و دارای هسته‌های CPU سفارشی Oryon و یک NPU پیشرفته برای قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته است.

انتظار می‌رود پرچمدارهای بعدی آیکو در انواع استاندارد و پرو عرضه شود و جزء بهترین گوشی های 2024 باشند. شایعه شده که مدل استاندارد دارای وضوح 1.5K با صفحه نمایش تخت است، در حالی که نوع پرو ممکن است دارای صفحه نمایش منحنی با وضوح بالاتر یعنی 2K باشد.

به نظر می‌رسد همچنان در قسمت نمایشگر از نسل قبلی خود پیروی می‌کند و هیچ تغییر محسوسی در این زمینه ثبت نشده است. در اطلاعات فاش شده آمده که هر دو مدل پرو و استاندارد سری iQOO 13 می‌توانند از نمایشگرهایی استفاده کنند که سامسونگ و تولیدکنندگان صفحه‌نمایش داخلی چینی مانند BOE، تهیه کرده‌اند.

بهر حال هنوز تاریخ عرضه پرچمداران بعدی آیکو مشخص نیست اما احتمالا در اکتبر 2024 عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سری آیکو 13 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر