coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گوشی سونی اکسپریا 10 VI به چیپست SD 6 نسل 1 مجهز خواهد شد

مشخص شد که سونی اکسپریا 1 VI صفحه نمایش 21:9 خود را کنار گذاشته است؛ اما گوشی سونی اکسپریا 10 VI اینجاست تا نسل گوشی‌های بلند و باریک سونی را حفظ کند.آخرین میان‌رده سونی از خیلی جهات پیشرفت‌های قابل توجهی داشته و می‌توان آن را در بین بهترین گوشی های میان رده 2024 قرار داد. از جمله تراشه قدرتمندتر اسنپدراگون 6 نسل 1 و 8 گیگابایت رم. اما در مقابل ویژگی‌هایی مانند دوربین تله فوتو اختصاصی را هم از دست داده اما به نظر می‌رسد چیزی از ارز‌ش‌های آن کم نکرده است.


بیشتر بخوانید:


سونی اکسپریا 10 VI به گوریلا گلس ویکتوس مجهز است

شاید زمانی که متوجه شدید گوشی سونی اکسپریا 10 VI دوربین تله فوتو اختصاصی را از دست داده کمی از این گوشی دل سرد شده باشید؛ اما نگران نباشید دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی آن با OIS اینجاست تا آن ضرر را جبران کند. این دوربین زوم حسگر 2 برابری و محدوده کانونی 52 میلی متری را پوشش می‌دهد در حالی که نور بیشتری نسبت به دوربین تله فوتو خروجی جمع‌آوری می‌کند. این دوربین به شما اجازه می‌دهد فیلم‌برداری 4K تا 30 فریم بر ثانیه را ضبط کنید. دوربین دیگر در پشت یک ماژول فوق عریض 8 مگاپیکسلی معادل 16 میلی متر قرار گرفته است.

گوشی سونی اکسپریا 10 VI به چیپست SD 6 Gen 1 مجهز خواهد شد

گوشی سونی اکسپریا 10 VI دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با وضوح +FHD و نرخ به روز رسانی 60 هرتز است و گوریلا گلس Victus محافظت از آن را برعهده دارد. یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در جلوی دستگاه قرار گرفته. سونی ادعا کرد که بلندگوهای بزرگ این گوشی وضوح بهتری را ارائه می‌دهد. برای این گوشی میان‌رده قاب پلاستیکی در نظر گرفته شده؛ 50 درصد از قاب پشتی آن را مواد بازیافتی تشکیل داده است.

گوشی سونی اکسپریا 10 VI قرار است اندروید 14 را اجرا کند. سونی برای آن سه بروزرسانی نسخه اندروید و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی در نظر گرفته است. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی این دستگاه دارای شارژ 30 واتی بوده و توانسته استاندارد IP68 را کسب کن؛ بعلاوه اینکه گوشی مذکور مجهز به جک هدفون و اسلات کارت microSD نیز است.

گوشی سونی اکسپریا 10 VI در سه رنگ مشکی، سفید و آبی وارد بازار شده و تریم تکی 8/128 گیگابایتی آن 399 یورو / 349 پوند قیمت‌گذاری شده که از اواسط ژوئن در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی سونی اکسپریا 10 VI چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر