coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گزارش SpeedTest از سرعت اینترنت ایران در آوریل 2024

سایت مشهور SpeedTest در گزارشی جدید سرعت اینترنت ایران در آوریل 2024 را اعلام کرد. در این گزارش، جایگاه ایران از نظر سرعت اینترنت و موبایل و ثابت سنجیده شده است.

سرعت اینترنت ایران در آوریل 2024 در گزارش ماهانه اسپیدتست اعلام شد. براساس این گزارش، سرعت اینترنت ثابت ایران در این ماه نسبت به ماه پیش تغییری نکرده است. اما کشورمان در رده‌بندی سرعت اینترنت موبایل یک پله سقوط کرده است.

سرعت اینترنت سیار ایران طبق تجربه شخصی ما، مدتی است که به شدت کاهش یافته و دچار اختلالات شدیدی هم شده و در طی روز بارها محبور می‌شویم که گوشی خود را ری‌استارت کرده و یا آن را در حالت هواپیما قرار داده تا شبکه اینترنت ریست شود؛ این در صورتی است که وزیر ارتباطات و رئیس رگولاتوری ایران اخیراً گفته‌اند که سرعت اینترنت در اپراتورهای همراه اول و ایرانسل افزایش یافته است. حال بیایید نگاهی به آمارهای منتشر شده از سمت اسپیدتست بیندازیم.

بیشتر بخوانید: علت اختلالات اینترنت ایران مشخص شد؛ حملات سایبری و زیرساخت ضعیف

گزارش SpeedTest از سرعت اینترنت ایران در آوریل 2024

سایت SpeedTest در جدیدترین رده‌بندی سرعت اینترنت در جهان، در بخشی از گزارش خود به سرعت اینترنت همراه و ثابت در ایران هم پرداخته است. در ماه چهارم از سال 2024 میانه سرعت اینترنت جهانی موبایل 52.87 و میانه سرعت اینترنت ثابت جهانی به 93.66 مگابیت برثانیه رسیده است.

گزارش SpeedTest از سرعت اینترنت ایران در آوریل 2024

وضعیت اینترنت موبایل و ثابت در ایران

میانه سرعت اینترنت همراه ایران در ماه مارس 2024 عدد 35.66 و میانه سرعت اینترنت ثابت کشور عدد 14.23 مگابیت برپانیه را نشان می‌داد. در گزارش جدید این وب‌سایت میانه سرعت اینترنت سیار ایران در ماه آوریل نسبت به ماه مارس با یک پله سقوط در رده 75 جهانی جای خوش کرده است. اما در بخش اینترنت ثابت، جایگاه ایران نسبت به ماه قبل تغییری نکرده و همان رده 156 حفظ شده است.

گزارش SpeedTest از سرعت اینترنت ایران در آوریل 2024

بیشتر بخوانید:

نظر شما مخاطبین عزیز تکراتو درخصوص سرعت اینترنت موبایل و ثابت ایران چیست؟ آیا شما هم از سرعت و کیفیت اینترنت کشور ناراضی هستید؟ منتظر نقطه نظرات شما هستیم.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر