coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سامسونگ دوباره ویدئوی تبلیغاتی اپل را مسخره کرد [+ویدئو]

به نظر می‌رسد حاشیه‌های ویدئوی تبلیغاتی اپل تمامی ندارد. اخیرا سامسونگ با ساخت یک ویدئوی ضد تبلیغاتی غول فناوری آمریکایی را به چالش می‌کشد. این شرکت که رقیب جدی بزرگ اپل است، سابقه طولانی در انتشار تبلیغاتی دارد که به تمسخر تیم کوپرتینو (اپل) می‌پردازند. چه کسی می‌تواند تبلیغات گلکسی S II را فراموش کند که صف‌های طولانی فروشگاه‌های اپل را به سخره می‌گرفت؟ آن تبلیغات ما را با کاربری آشنا کرد که می‌گفت نمی‌تواند سامسونگ بخرد زیرا خلاق است و دوستش در جواب می‌گفت: “رفیق، تو فقط یک باریستا هستی”.


بیشتر بخوانید:


ویدئوی تبلیغاتی اپل “Crush”

هفته گذشته، در پی رویداد “Let Loose”، اپل ویدئویی به نام “Crush” منتشر کرد که با انتقادات زیادی روبرو شد. در این تبلیغ، یک پرس هیدرولیک گیتارها، بازی‌های ویدئویی آرکید، صفحات و دستگاه‌های پخش صفحه، کتاب‌ها و موارد دیگر را خرد می‌کرد. هدف تبلیغ این بود که نشان دهد دستگاهی که همه این امکانات را به شما می‌دهد، یعنی آیپد پرو، باریک‌تر از همیشه شده است. اما انتقادات زیادی به همراه داشت و بسیاری گفتند اپل در حال نابود کردن اشیای فرهنگی است. اپل عذرخواهی کرد و گفت: “ما اشتباه کردیم” و برنامه استفاده از این ویدئو به عنوان تبلیغ تلویزیونی را لغو کرد.”

ویدئوی تبلیغاتی سامسونگ UnCrush

سامسونگ در صفحه توییتر خود نوشت: “ما هرگز خلاقیت را خرد نمی‌کنیم. “UnCrush” و ویدئویی منتشر کرد که نتیجه خرد شدن اشیاء را نشان می‌داد. در این ویدئو، زنی یک گیتار شکسته را پیدا می‌کند و با وجود وضعیت آن، موفق می‌شود با تبلت سری Tab S9 سامسونگ، آهنگی بنوازد. روی صفحه نوشته شده: “خلاقیت را نمی‌توان خرد کرد”.

این اولین بار نیست که سامسونگ دست به تمسخر اپل می‌زند و تعداد زیادی از این ویدئوهای ضد تبلیغاتی بر علیه اپل تولید کرده است. مثلا  سری Ingenious که در آن ویدئو یکی از کارشناسان اپل را نشان می‌داد که سعی داشت مدل آیفون ایکس خود را بفروشد اما مشتریان در جوابش پاسخ می‌دادند که پرچمدار سامسونگ امکانات بیشتری در اختیارشان می‌گذارد. شاید بهترین تبلیغ، آنی بود که کاربران آیفون را به “دیوارچسب‌ها” تشبیه می‌کرد، کسانی که به دلیل عمر کم باتری آیفون مجبور بودند در فرودگاه به دنبال پریز برق بگردند. هرچند از آن دوران زمان زیادی می‌گذرد!

بیشتر بخوانید: 

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر