coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ساعت پخش سریال دکل از شبکه چهار [+ خلاصه داستان]

سریال دکل به کارگردانی جان استریکلند و الکس هولمز از شبکه چهار پخش می‌شود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال دکل با ما همراه شوید.

مینی‌سریال معمایی و علمی‌تخیلی «دکل» (The Rig) محصول سال 2023 انگلیس است. فیلمنامه این مجموعه توسط دیوید مکفرسون، متیو جیکوبز مورگان و مگ سالتر به نگارش درآمده است.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های درام و رازآلود هستید، می‌توانید سریال دکل را که پخش آن از جمعه (1403/2/28) آغاز می‌شود، هر شب از شبکه چهار سیما تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال دکل ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال دکل از شبکه چهار

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه چهار، زمان پخش سریال دکل هر روز ساعت 24 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 11:00، 18:00 عصر روز بعد که زمان پخش تکرار سریال دکل از شبکه چهار است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

زمان پخش تکرار سریال دکل از شبکه چهار
ساعت پخش سریال دکل

در این مینی‌سریال معمایی و علمی‌تخیلی، آبراهام پوپولا، کالوین دمبا، کامرون فولتون، امیلی همپشایر، ایمون الیوت، ایین گلن، مارک آدی، مارک بونار، مارتین کمپستون، مولی وورس، ایان گلن و رچندا ساندال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جالب است بدانید داستان کتابی که یکی از شخصیت‌های سریال از همان ابتدا در دست دارد و مشغول مطالعه‌ی آن است، حول محور یک موجود زنده‌ی بیگانه می‌چرخد که از آب برای حمله به نژاد بشر استفاده می‌کند. این کتاب که The Kraken Wakes نام دارد اثر جان ویندهام است و در دهه ۱۹۵۰ منتشر شده بود.

فیلمبرداری مجموعه‌ی The Rig توسط جان لی انجام شده است. تهیه‌کنندگی این سریال را مت براون، آلن چرچ، دیوید مکفرسون، سوزان رید، جان استریکلند، درک وکس و سامانتا وینتر به صورت مشترک برعهده داشته‌اند.

پس از پرداختن به زمان پخش سریال دکل از شبکه چهار سراغ قصه‌ی این مجموعه معمایی و علمی‌تخیلی می‌رویم. سریال از جایی آغاز می‌شود که مه اسرارآمیزی گروهی از کارگران در یک دکل نفت دورافتاده در اسکاتلند را محاصره می‌کند و نیروهای فراطبیعی بر آنجا سایه می‌افکنند.

زمان پخش سریال دکل

در خلاصه داستان سریال دکل آمده است: «بر روی یک سکوی نفتی رویداد‌هایی عجیب و ماورایی روی می‌دهد. حلقه‌ای زیستی زیر این سکو در حال فعالیت است که به نظر می‌رسد هدف آن نابودی زمین باشد. این ارگانیسم زنده از طریق یک خاکستر مسری افراد را آلوده می‌کند و با تشکیل موجی سهمگین، نابودی و انقراض بشریت را هدف گرفته است. زمانی که دکل توسط این نیروی عظیم مورد اصابت قرار می‌گیرد، خدمه تلاش می‌کنند تا کشف کنند چه چیزی این نیروی ناشناخته را هدایت می‌کند. اما این حادثه‌ی ترسناک کارگران دکل را وادار می‌کند تا از خود بپپرسند واقعا به چه کسی می‌توانند اعتماد کنند.»

عوامل سریال دکل نفت

  • کارگردان: جان استریکلند، الکس هولمز
  • نویسنده: دیوید مکفرسون، متیو جیکوبز مورگان و مگ سالتر
  • تهیه‌کننده: مت براون، آلن چرچ، دیوید مکفرسون، سوزان رید، جان استریکلند، درک وکس و سامانتا وینتر
  • آهنگساز: بلنک مس
  • مدیر فیلمبرداری: جان لی
  • تدوین‌گر: اندرو مک کللند
  • طراح چهره‌پردازی: آنیتا اندرسون

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال دکل نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در این مینی‌سریال معمایی و علمی‌تخیلی آبراهام پوپولا، کالوین دمبا، کامرون فولتون، امیلی همپشایر، ایمون الیوت، ایین گلن، مارک آدی، مارک بونار، مارتین کمپستون، مولی وورس، ایان گلن و رچندا ساندال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال دکل چند قسمت است؟

این مجموعه در 6 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی جان استریکلند و الکس هولمز ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال دکل چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های معمایی و علمی‌تخیلی لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر