coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ردیت و OpenAI از یک همکاری جدید خبر دادند؛ChatGPT از گفتگوهای ردیت برای یادگیری استفاده خواهد کرد

در یک حرکت مهم برای آینده هوش مصنوعی و جامعه آنلاین، ردیت و OpenAI اعلام کردند که با همکاری یکدیگر تجربه کاربران در هر دو پلتفرم را بهبود خواهند بخشید. مدل‌های مولد هوش مصنوعی مانند ChatGPT از داده‌ها و گفتگوهای واقعی برای یادگیری و بهبود توانایی‌های تولید زبان خود استفاده می‌کنند. ردیت، با میلیون‌ها کاربر فعال که در مباحث مختلف شرکت می‌کنند، منبعی بی‌نظیر از تعاملات انسانی به‌روز و واقعی است. این امر آن را به منبعی ایده‌آل برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی OpenAI تبدیل می‌کند، که می‌تواند به تعاملات دقیق‌تر و مرتبط‌تر با کاربران منجر شود.


بیشتر بخوانید:


توافق ردیت و OpenAI ؛ پیشرفت بزرگ برای هوش مصنوعی یا کابوسی برای حفظ حریم خصوصی کاربران؟

طبق شرایط این همکاری، OpenAI به API داده‌های وسیع ردیت دسترسی خواهد داشت. این داده‌ها برای بهبود مدل‌های زبانی OpenAI، از جمله ChatGPT، استفاده خواهند شد و احتمالاً به پاسخ‌های دقیق‌تر و مرتبط‌تر، به‌ویژه در موضوعات پرطرفدار، منجر می‌شود.

در مقابل، ردیت قصد دارد از مدل‌های هوش مصنوعی OpenAI برای توسعه و پیاده‌سازی قابلیت‌های جدید برای کاربران و مدیران انجمن‌های خود استفاده کند. این قابلیت‌ها می‌تواند شامل ابزارهای پیشرفته مدیریت، توصیه‌های شخصی‌سازی‌شده و سایر ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی باشد که تجربه کلی ردیت را بهبود می‌بخشند.

این همکاری همچنین شامل یک جنبه تجاری است و OpenAI به شریک تبلیغاتی ردیت تبدیل خواهد شد. با این حال، هر دو شرکت تأکید کرده‌اند که این همکاری تغییری در سیاست‌های فعلی داده‌های ردیت ایجاد نخواهد کرد و هر گونه استفاده تجاری از داده‌های ردیت نیاز به تأیید صریح خواهد داشت.

برد لایت‌کپ، مدیر عملیاتی OpenAI، از این همکاری ابراز خرسندی کرده و به پتانسیل آن برای “غنی‌سازی تجربه ردیت با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی” اشاره کرده است. استیو هافمن، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل ردیت نیز این همکاری را تأیید کرده و گفته است که ادغام محتوای ردیت در ChatGPT “باور ما به اینترنت متصل” را تقویت می‌کند و می‌تواند به مخاطبان جدید کمک کند تا جوامع متنوع ردیت را کشف کنند.

همکاری جدید بین ردیت و OpenAI قطعا تغییراتی در در مدل کسب‌وکار ردیت ایجاد خواهد کرد و به طور فزاینده‌ای به قراردادهایی که شامل مجوزدهی و فروش داده‌ها است، متکی می‌شود. این تغییرات در مدل کسب‌وکار ردیت باعث شده تا برخی از کاربران درباره حفظ حریم خصوصی و کنترل داده‌های خود نگرانی‌هایی داشته باشند. به بیان دیگر، هرچند این همکاری می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد، اما نگرانی‌هایی نیز درباره چگونگی استفاده و مدیریت داده‌های کاربران به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید:

منبع: androidauthority

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر