coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سری ویوو V40 تا اواخر سال جاری برای ورود به بازار میان‌رده‌ها آماده خواهد شد

سری ویوو V40 تا اواخر سال 2024 معرفی خواهد شد. این سری شامل سه مدل با نام‌های ویوو V40، ویوو V40 پرو و ویوو V40e خواهد بود.

برند ویوو، یکی از پایه‌های اصلی در صنعت گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود و حالا در حال آماده شدن برای تزریق محصولات جدید به بخش میان‌رده‌های بازار است. سری V ویوو پذیرای این محصولات جدید خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات سری ویوو V40

اگر به یاد داشته باشید، در اوایل سال جاری، شرکت ویوو از سری V30 خود در بازار رونمایی کرد. بر این اساس، بسیاری از کاربران انتظار داشتند که نسل بعدی اسمارت‌فون‌های این شرکت V31 یا V33 نامیده شوند. اما ظاهرا ویوو فکرهای دیگری در سر داشته و گوشی‌های جدید خود را با نام V40 روانه بازار خواهد کرد.

سری ویوو V40
Vivo V40 Pro

مشخصات فنی گوشی‌های سری Vivo V40 هنوز آن‌طور که باید و شاید، افشا نشده، با این حال می‌دانیم که این سری از گوشی‌های ویوو از سه مدل با نام‌های Vivo V40 Pro، Vivo V40 و Vivo V40e تشکیل خواهد شد. مصاحبه اخیری که با یکی از مدیران ویوو انجام شده، نوید گوشی‌های میان‌رده قدرتمند و متفاوت از محصولات فعلی را می‌دهد. این مسئله به نوعی توضیح می‌دهد که چرا Vivo نام V40 را برای گوشی‌های هوشمند جدید خود انتخاب کرده است.

سری ویوو V40
Vivo V40

ویوو V40 Pro در پایگاه‌های اطلاعاتی با شماره مدل V2347 ظاهر شده، در حالی که مدل قبلی، یعنی Vivo V30 Pro دارای شماره مدل V2319 بود. با اینکه اطلاعات زیادی درباره مشخصات این دستگاه فاش نشده، اما بر اساس بیانیه Vivo می‌توانیم سطح انتظارات خود از نسخه پرو و حتی سایر مدل‌ها را بالا نگه داریم.

مطمئنا می‌دانید که سری Y ویوو، بازار دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی را هدف قرار می‌دهد و از سوی دیگر، سری V ویوو بخش دستگاه‌های میان رده را پر می‌کند. بنابراین انتظار می‌رود که سری ویوو V40 به یک گزینه شاخص و استثنایی در بازار میان رده‌های اندرویدی تبدیل شود.

سری ویوو V40
Vivo V40e

دو گوشی دیگر این سری یعنی ویوو V40 پایه و ویوو V40e در پایگاه‌های اطلاعاتی با شماره مدل‌های V2348 و V2403 نشان داده شده‌اند. شماره مدل نسل قبلی این دو گوشی یعنی Vivo V30 و ویوو V30e به ترتیب برابر V2318 و V2339 بوده است.

ما انتظار داریم که گوشی‌های جدید ویوو در همه بخش‌ها از جمله سیستم سخت افزاری، سیستم تصویربرداری و سیستم شارژدهی عملکرد درخشانی داشته باشند. با در نظر گرفتن اینکه سری V30 در سال 2024 معرفی شده، زمان عرضه سری V40 ویوو، به احتمال زیاد در اواخر سال جاری خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سری ویوو V40 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر