coinex
otetmarket
propification.com

اوپو رنو 12 پرو (Oppo Reno 12 Pro) در مرجع صدور گواهی TENAA ظاهر شد

گوشی اوپو رنو 12 پرو در مرجع صدور گواهی TENAA با مشخصات کامل قرار گرفت. حالا در فاصله چند روزه از زمان عرضه رسمی، از تمام مشخصات این گوشی آگاه هستیم.

شرکت اوپو در اوایل ماه جاری از گوشی جدید خود یعنی اوپو Reno 12 Pro تصاویری را با کاربران به اشتراک گذاشت و اکنون این گوشی در پلتفرم صدور گواهی TENAA با برگه مشخصات کامل قرار گرفته است. این گوشی از مشخصات برجسته‌ای مانند بدنه نازک 7.6 میلی‌متری، چیپست قدرتمند و دوربین‌های بهبود یافته در جلو و پشت برخوردار خواهد بود. برای آگاهی از مشخصات و قابلیت‌های دقیق این دستگاه در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات اوپو رنو 12 پرو

گوشی اوپو رینو 12 پرو در تاریخ 23 می (3 خرداد) با یک پردازنده 3.25 گیگاهرتزی که به احتمال زیاد دایمنسیتی 9300 مدیاتک است، به بازار عرضه خواهد شد. صفحه نمایش 6.7 اینچی آن از نوع AMOLED بوده و وضوح 1080p و نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه خواهد داد. در بالای این نمایشگر نیز یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

اوپو رنو 12 پرو
Oppo Reno 12 Pro

در پنل پشت اوپو Reno 12 پرو سه دوربین قرار خواهد گرفت؛ یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی.

ظرفیت باتری این گوشی برابر 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود و انتظار می‌رود که از شارژ سیمی 80 واتی پشتیبانی کند. سایر مشخصات کلیدی این دستگاه را می‌توان در مواردی مانند رابط کاربری ColorOS 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14، اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، ابعاد 161.4 در 74.8 در 7.6 میلی‌متر و وزن 183 گرم خلاصه کرد.

رنگ‌بندی گوشی نیز شامل سه رنگ بنفش، طلایی و مشکی می‌شود. تنها اطلاعاتی که هنوز فاش نشده درباره جزئیات قیمت است که آن هم در اواخر هفته و در روز پنجشنبه مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی اوپو رنو 12 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر