coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

واتساپ به زودی امکان پیش‌نمایش عکس‌ها و ویدیوها در پیام‌های پین‌شده را فراهم می‌کند

متا، اخبرا ویژگی‌جدیدی را آزمایش می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد پیش‌نمایش عکس‌ها و ویدئو‌ها را در پیام‌های پین‌شده واتساپ را مشاهده کنند. این ویژگی که در نسخه بتا 2.24.11.12 در دسترس است، به کاربران اجازه می‌دهد محتوای پیام‌های مهم را بدون باز کردن کامل آنها مشاهده کنند. این قابلیت به ویژه برای پیام‌های رسانه‌ای مفید است و زمان و تلاش کاربران را صرفه‌جویی می‌کند.این ویژگی ابتدا در نسخه بتا 2.24.7.27 مشاهده شده بود و اکنون به مرحله آزمایش عمومی رسیده است. کاربران می‌توانند با پیوستن به برنامه بتای واتساپ در فروشگاه Google Play و نصب آخرین به‌روزرسانی، این ویژگی را امتحان کنند.


بیشتر بخوانید:


مشاهده پیش‌نمایش عکس‌ها و ویدئو‌ها را در پیام‌های پین‌شده واتساپ در زمان کاربر صرفه‌جویی می‌کند

پیش‌نمایش کوچک به‌ویژه برای پیام‌های رسانه‌ای شامل عکس‌ها و ویدیوها مفید خواهد بود. کاربران اکنون می‌توانند محتوای رسانه‌ای را به طور مستقیم در ناحیه پیش‌نمایش پیام سنجاق‌شده شناسایی کنند، و در نتیجه زمان و تلاش خود را صرفه‌جویی کنند. چه یک میم خنده‌دار، چه یک سند مهم یا یک ویدیوی خاطره‌انگیز باشد، ویژگی پیش‌نمایش جدید برای راحت‌تر کردن ناوبری در پیام‌های سنجاق‌شده طراحی شده است.

مشاهده پیش‌نمایش عکس‌ها و ویدئو‌ها را در پیام‌های پین‌شده واتساپ در زمان کاربر صرفه‌جویی می‌کند

این بهبود بر اساس به‌روزرسانی‌های قبلی مانند امکان سنجاق چندین پیام و مدت‌های زمان 24 ساعته، 7 روزه و 30 روزه برای سنجاق کردن پیام‌ها ساخته شده است. در حالی که ویژگی پیش‌نمایش در حال حاضر برای تعدادی از آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس است، انتظار می‌رود که در روزهای آینده برای کاربران بیشتری عرضه شود

واتساپ با ارائه این ویژگی جدید، همچنان به بهبود و کارآمدتر کردن تجربه پیام‌رسانی برای کاربران خود ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر