coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

Xiaomi 14 Civi با تبلیغی طعنه‌آمیز به تبلیغ اپل وارد هند می‌شود [+ویدئو]

به تازگی، تبلیغ آیپد پرو اپل که شامل تصاویر نزدیک از ابزارهای خلاقانه در حال خرد شدن بود، به دلیل استفاده بیش از حد از استعاره‌های سنگین مورد انتقاد قرار گرفت. سامسونگ نیز از این فرصت استفاده کرد و با تبلیغی طعنه‌آمیز به این موضوع پرداخت. حالا شیائومی با تقلید از تبلیغ اپل شکل دیگری به آن داده و آن را دست‌مایه‌ای برای معرفی Xiaomi 14 Civi کرده است.اکنون، شیائومی نیز وارد این ماجرا شده، اما با انگیزه‌ای متفاوت! این شرکت تبلیغ مشابهی را برای معرفی گوشی جدید خود در هند منتشر کرده است. روز سه‌شنبه، شیائومی ویدیویی را در شبکه اجتماعی X  منتشر کرد که بسیار شبیه به تبلیغ اپل است. با این تفاوت که در این تبلیغ، اشیاء خرد نمی‌شوند و در میانه راه سطح خرد شدن متوقف می‌شود و ویدیو با متن “Cinematic Vision” پایان می‌یابد که در آن حروف “Ci” و “Vi” با رنگ قرمز برجسته شده‌اند.


بیشتر بخوانید:

خرید بلیط هواپیما

تبلیغ طعنه آمیز شیائومی برای معرفی Xiaomi 14 Civi

این حروف کلمه “Civi” را تشکیل می‌دهند که به خط تولید گوشی‌های جوان‌پسند شیائومی اشاره دارد. تاکنون، گوشی‌های Civi شیائومی به طور انحصاری در چین عرضه می‌شدند و آخرین مدل آن‌ها Xiaomi Civi 4 Pro است.

اگرچه هنوز به صورت رسمی تأیید نشده، شایعات حاکی از آن است که Xiaomi 14 Civi اولین گوشی از این سری خواهد بود که در هند عرضه می‌شود و به احتمال زیاد بازنشانده‌ای از Civi 4 Pro خواهد بود. اگر این شایعات درست باشند، این گوشی دارای صفحه‌نمایش 6.55 اینچی AMOLED با رزولوشن 1.5K (2750 x 1236 پیکسل) و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز خواهد بود.

 

این دستگاه با پردازنده Snapdragon 8s Gen 3 عرضه می‌شود و از حافظه رم LPDRR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 پشتیبانی خواهد کرد. در بخش دوربین‌ها، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور 32 مگاپیکسلی برای سلفی‌ها در جلو خواهد داشت.

این دستگاه ممکن است با باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ 67 واتی عرضه شود و به صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل HyperOS مبتنی بر اندروید 14 اجرا شود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر