coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گوشی Magic V Flip آنر با نمایشگر بیرونی فوق‌العاده بزرگ معرفی شد

اطلاعات جدیدی درباره گوشی تاشوی آینده آنر با نام Magic V Flip منتشر شده که نشان می‌دهد این دستگاه ممکن است با نمایشگر بیرونی بسیار بزرگی عرضه شود که تمام پنل بیرونی را پوشش می‌دهد. با توجه به ویژگی‌هایی که گوشی Magic V Flip آنر دارد می‌تواند رقیب قدرتمندی برای گوشی‌های تاشو باشد.شایعات حاکی از آن است که گوشی تاشوی جدید آنر با نام “Magic V Flip” دارای نمایشگر بیرونی بسیار بزرگی خواهد بود که تمام سطح پنل بیرونی را در بر می‌گیرد. همچنین این دستگاه احتمالاً دارای یک باتری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت و پردازنده Qualcomm Snapdragon خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


معرفی گوشی Magic V Flip آنر

Digital Chat Station در پستی اعلام کرده که نمایشگر بیرونی “Magic V Flip” تمامی سطح پنل بیرونی را پوشش خواهد داد. این نمایشگر به عنوان یک “نمایشگر فوق‌العاده بزرگ” توصیف شده که می‌تواند با سایر گوشی‌های تاشوی بازار مانند Razr Plus 2023 و Galaxy Z Flip 5 رقابت کند.

علاوه بر این، DCS تصویری از رندر اولیه قاب این گوشی را منتشر کرده است. این تصویر نشان می‌دهد که قاب بیرونی گوشی تنها لبه‌های دستگاه را می‌پوشاند، که نشان از طراحی جامع نمایشگر بیرونی دارد.

با ویژگی‌های ذکر شده، انتظار می‌رود “Magic V Flip” به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین و بهترین گوشی های تاشو در بازار معرفی شود و توجه زیادی را به خود جلب کند

این گوشی می‌تواند با ترکیب نمایشگر بزرگ، باتری قدرتمند و پردازنده‌ای قوی، به یکی از بهترین گوشی های 2024 بازار نیز تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: androidcentra

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر