coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گوشی گلکسی A52 5G منتشر شد

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گوشی گلکسی A52 5G هم منتشر شد. این سومین گوشی در سری Galaxy A5x است که این به‌روزرسانی را دریافت می‌کند. فرآیند انتشار این به‌روزرسانی از آمریکا و کانادا آغاز شده و به‌زودی به بازارهای دیگر نیز خواهد رسید.مدل 5G اولین گوشی در سری گلکسی A52 است که به One UI 6.1 به‌روزرسانی می‌شود. انتظار می‌رود که گلکسی A52s و گلکسی A52 نیز به زودی این به‌روزرسانی را دریافت کنند و حداقل تا پایان این ماه این به‌روزرسانی برای آن‌ها منتشر شود.


بیشتر بخوانید:


به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گوشی گلکسی A52 5G

در آمریکا، کاربران دستگاه‌های آنلاک و برخی از مدل‌های لاک شده توسط اپراتورهایی مانند T-Mobile می‌توانند هم‌اکنون به‌روزرسانی One UI 6.1 را برای گلکسی A52 5G دانلود کنند. در کانادا، این به‌روزرسانی در تمامی شبکه‌های اصلی در دسترس است.

هنوز اطلاعاتی که گلکسی A52 با این بروزرسانی چه تغییراتی خواهد کرد در دسترس نیست اما انتظار می‌رود مشابه با تغییرات به‌روزرسانی‌های گوشی‌های جدیدتر سری گلکسی A مانند گلکسی A53 و گلکسی A54 باشد. به این معنی که پس از نصب One UI 6.1، گوشی شما قابلیت‌های هوش مصنوعی جدیدی یاد نمی‌گیرد و همچنین ویژگی‌هایی مانند تصاویر پس‌زمینه‌ی تمام صفحه برای Always On Display را نخواهد داشت.

برای دسترسی به آپدیت One UI 6.1، به منوی تنظیمات گوشی A52 5G خود بروید و گزینه «به‌روزرسانی نرم‌افزار» را انتخاب کرده و سپس «دانلود و نصب» را انتخاب کنید. اگر به‌روزرسانی بلافاصله نمایش داده نشد، ناامید نشوید؛ این به‌روزرسانی‌ها به صورت مرحله‌ای منتشر می‌شوند و ممکن است مدتی طول بکشد تا برای همه کاربران در دسترس قرار گیرد.

همچنین می‌توانید فیرمور One UI 6.1 را (که می‌توانید آن را با نسخه‌های PDA/build numbers GXE1 برای آمریکا و GXD3 برای کانادا شناسایی کنید) از کتابخانه فیرمور SamMobile دانلود کرده و با استفاده از یک کامپیوتر ویندوزی گوشی خود را به‌روزرسانی کنید (برای نصب با استفاده از کامپیوتر به یک کابل USB نیاز دارید).

بیشتر بخوانید: 

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر