coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

وان‌پلاس Open 2 با لولای ارتقا یافته در سه ماهه اول سال 2025 وارد بازار خواهد شد

وان پلاس اولین بار اکتبر سال گذشته با عرضه وان‌پلاس اوپن وارد بازار گوشی‌های تاشو شد که اتفاقا با استقبال خوبی هم همراه بود. انتظار می‌رفت این شرکت نسخه بعدی   یعنی وان‌پلاس Open 2  امسال عرضه کند که به نظر محقق نخواهد شد.وان‌پلاس امسال گوشی تاشویی عرضه نکرد بنابراین اگر می‌خواهید با جانشین وان‌پلاس اوپن آشنا شوید باید تا سال 2025 صبر کنید. Digital Chat Station یکی از منابع معتبر، ادعا کرده که وان‌پلاس Open 2 در سه ماهه اول سال 2025 وارد بازار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


وان‌پلاس Open 2 با تراشه قدرتمندتری عرضه خواهد شد

شاید در وهله‌ی اول اینکه قرار است وان پلاس اوپن 2 سال بعد عرضه شود، سخت به نظر برسد، اما ارزشش را دارد. طبق اخباری که منتشر شده قرار است این گوشی در قلب خود به جای تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3، اسنپدراگون 8 نسل 4 SoC را داشته باشد. این منبع معتبر همچنین اعلام کرد که وان‌پلاس Open 2 با لولایی بهبود یافته، طراحی باریک‌تر و صفحه نمایشی یکدست‌تر عرضه خواهد شد.

به هر حال از آنجایی که OnePlus Open نسخه ای از Oppo Find N3 بود، انتظار می‌رود Find N4/N5 هم مشابه وان‌پلاس Open 2 باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی وان‌پلاس Open 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر