coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات کامل ردمی A3x به همراه طراحی آن پیش از عرضه رسمی لو رفت

مشخصات کامل ردمی A3x به همراه طراحی آن فاش شد. این گوشی تا حد زیادی مشابه برادر خود یعنی ردمی A3 است و در طراحی با شیائومی 14 اولترا مقایسه می‌شود.

در گذشته برخی از افشاگران نگاهی به مشخصات Redmi A3x داشته‌اند، اما یک افشای جدید از SpillSomeBeans به تازگی منتشر شده که تقریبا هر چیزی که باید درباره این گوشی بدانیم را نشان می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی و مشخصات کامل ردمی A3x

همان‌طور که انتظار می‌رفت، ردمی A3x اکثر مشخصات خود را از برادرش یعنی Redmi A3 قرض گرفته است. یعنی در این گوشی از همان صفحه نمایش 6.71 اینچی LCD با وضوح اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 90 هرتز، فناوری DC Dimming برای راحتی چشم و پوشش محافظ کورنینگ گوریلا گلس 3 (Corning Gorilla Glass 3) استفاده شده است.

مشخصات کامل ردمی A3x

تنظیمات دوربین عقب همچنان از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با یک سنسور ثانویه کمکی تشکیل خواهد شد. برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی نیز از یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو استفاده خواهد شد. یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی این گوشی را بر عهده خواهد داشت و امنیت کاربران از طریق اسکنر اثر انگشت در لبه کناری تضمین خواهد شد.

این منبع اطلاعاتی مدعی شده که وجه تمایز اصلی بین ردمی A3x و ردمی A3 چیپست آنها خواهد بود. ظاهرا Redmi A3x به تراشه Unisoc T603 مجهز خواهد شد، در حالی که ردمی A3 از تراشه هلیو G36 مدیاتک بهره می‌برد.

البته عملکرد این دو پردازنده در بنچمارک‌های AnTuTu تقریبا در حد و اندازه یکدیگر است. علاوه بر این، ردمی A3x با 3 گیگابایت رم عرضه می‌شود که شما می‌توانید مقدار آن را از طریق گزینه رم مجازی تا 4 گیگابایت افزایش دهید.

تفاوت دیگر این دو گوشی در رنگ‌بندی است. نسخه چرمی سبز رنگ A3 با نسخه شیشه‌ای سبز جایگزین شده و رنگ سفید آن هم در ردمی A3 ایکس به آبی تغییر یافته است. با این وجود، رنگ مشکی میان هر دو گوشی مشترک است.

هر سه گزینه رنگی دارای پشتی شیشه‌ای، قاب پلاستیکی و ضخامت 8.3 میلی‌متر هستند. جالب اینجاست که شیائومی طراحی دوربین A3x را با Xiaomi 14 Ultra مقایسه کرده و آن را میراث شیائومی می‌نامد.

مشخصات کامل ردمی A3x

در تکمیل مشخصات ردمی A3x باید به سیستم عامل اندروید 14 با 2 سال به‌روزرسانی اصلی سیستم عامل و 3 سال به‌روزرسانی امنیتی، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، پورت USB تایپ C و یک بلندگو اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات کامل ردمی A3x و طراحی آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر