coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات ردمی نوت 14 پرو (Redmi Note 14 Pro) فاش شد

شیائومی پس از موفقیت بزرگ در عرضه گوشی‌های ردمی نوت 13، حالا در حال کار بر روی جانشین آنها است. از این رو، افشاگری، مشخصات ردمی نوت 14 پرو را تا حدودی فاش کرده است.

شیائومی هر ساله سری گوشی های هوشمند Redmi Note خود را با مدل‌های جدید به روز می‌کند. این برند، گوشی‌های Redmi Note 13 را در سپتامبر 2023 عرضه کرد و طبیعی است که الان در کار بر روی جانشین آنها یعنی سری ردمی نوت 14 باشد. اکنون، یک‌سری جزئیات اولیه درباره مشخصات این گوشی‌های مورد انتظار پخش شده که در ادامه آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ردمی نوت 14 پرو

بر اساس اطلاعات فاش شده توسط افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، Digital Chat Station، در شبکه اجتماعی ویبو، تمرکز اصلی شیائومی در ساخت سری ردمی Note 14 بر قابلیت‌های دوربین و طراحی خواهد بود.

Digital Chat Station می‌گوید که یکی از گوشی‌های این سری دارای صفحه نمایش آمولد با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی بالا خواهد بود. این گوشی به احتمال زیاد به تراشه  SM7635 کوالکام مجهز خواهد شد. این تراشه در بازار با نام تجاری اسنپدراگون 7s نسل 3 شناخته می‌شود.

مشخصات ردمی نوت 14 پرو

این افشاگر، به صراحت از نام دستگاه یاد نمی‌کند، اما از مشخصات پیداست که این دستگاه Redmi Note 14 Pro است که جانشین ردمی نوت 13 پرو با پردازنده اسنپدراگون 7 اس نسل 2 می‌شود. این منبع اطلاعاتی به یک باتری بزرگ بادوام با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت هم اشاره کرده است.

تاریخ عرضه ردمی Note 14 Pro هنوز رسما اعلام نشده، اما استراتژی‌های قبلی شیائومی در عرضه گوشی‌های جدید، ما را به تاریخ احتمالی پاییز 2024 می‌رساند. البته این تاریخ برای بازار چین است، بازارهای جهانی برای دریافت این گوشی باید تا اوایل سال 2025 صبر کنند.

توجه داشته باشید که تمام این اطلاعات بر مینای گفته‌های Digital Chat Station هستند و از سوی هیچ منبع موثقی تایید نشده‌اند. در واقع، شرکت شیائومی هنوز هیچ اطلاعاتی را درباره سری ردمی نوت 14 فاش نکرده و احتمالا باید تا ماه‌های آینده در انتظار اعلامیه‌های رسمی و افشاگری‌های بیشتری باشیم تا تصویر واضح‌تری از این گوشی‌ها به دست آوریم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات ردمی نوت 14 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر