coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

موتورولا ریزر 50 در TENAA با صفحه نمایش بزرگ ظاهر شد

موتورولا ریزر 50 که تاکنون در گزارش‌های زیادی دیده شده، این بار درTENAA ظاهر شد. آنطور که مشخص است این گوشی هوشمند صفحه نمایش بزرگی خواهد داشت.اخبار منتشر شده بسیاری از شایعات قبلی را تایید کرد. به نظر می‌رسد گوشی هوشمند پریمیوم جدید پنل 3.6 اینچی را از Razr 40 Ultra به ارث برده است که در اطراف دو دوربین و فلاش LED قرار دارد.


بیشتر بخوانید:


موتورولا ریزر 50 از تراشه مدیاتک استفاده خواهد کرد

لیست منتشر شده اطلاعاتی را در خصوص حافظه، دوربین و پردازنده موتورولا ریزر 50 در اختیار ما قرار داده است. انتظار می‌رود گوشی جدید موتورولا با چیپست میان‌رده و باتری نسبتاً بزرگ عرضه شود اما احتمالا طراحی کلی را حفظ خواهد کرد.

موتورولا ریزر 50 که تقریبا تمامی شاخصه‌های قرار گرفتن در دسته‌بندی بهترین گوشی های تاشو را دارد، دارای یک OLED 6.9 اینچی تاشو در داخل خواهد بود و از وضوح Full HD+ پشتیبانی می‌کند.  دوربین 32 مگاپیکسلی این گوشی نیز در یک پانچ هول در قسمت بالایی صفحه نمایش قرار گرفته است. در قاب پشتی نیز یک دوربین 50 مگاپیکسلی وجود دارد که به کمک یک دوربین 13 مگاپیکسلی، احتمالاً برای عکس‌های فوق عریض تهیه شده است. با وجود داشتن دو پنل OLED، گوشی به اسکنر اثر انگشت در کناره می‌چسبد.

نسل قبلی یعنی Razr 40 با چیپست میان رده اسنپدراگون 7 نسل یک عرضه شد؛ تراشه‌ای که در برخی از بهترین گوشی های میان رده 2024 نیز دیده می‌شوند. اما به نظر می‌رسد موتورولا برای گوشی هوشمند جدیدش به چیپست‌های مدیاتک روی آورده است. CPU با فرکانس 2.5 گیگاهرتز ذکر شده؛ گزارش‌ها نشان‌ می‌دهند که این پلتفرم Dimensity 7300X است که هنوز معرفی نشده است.

از نظر اندازه موتورولا ریزر 50 دارای ابعاد 171.3 x 73.9 x 7.2 میلی‌متر (بازشده) بهره می‌برد و 188 وزن دارد. این گوشی با حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی راه اندازی می‌شود اما ترکیب حافظه نهایی زمان عرضه مشخص خواهد شد. موتورولا هنوز در مورد زمان عرضه این دستگاه سکوت کرده اما انتظار می‌رود ریزر 50 در هفته‌های آینده وارد بازار شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره موتورولا ریزر 50 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر