coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات کلیدی ردمی K80 پرو پیش از عرضه رسمی فاش شد

ردمی این روزها سخت مشغول توسعه گوشی‌های جدید خود است و از این رو بحث و شایعات پیرامون این گوشی‌ها بسیار فراگیر شده است. حال، افشاگری، پیش از عرضه رسمی، مشخصات کلیدی ردمی K80 پرو را فاش کرده است.

همان‌طور که می‌دانید سری K70 ردمی شامل سه مدل با نام‌های ردمی K70e، ردمی K70 و ردمی K70 Pro می‌شود. این سه مدل به ترتیب به چیپست‌های دایمنسیتی 8300، اسنپدراگون 8 نسل 2 و اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شده‌اند. انتظار می‌رود که این شرکت، مدل دیگری با نام ردمی K70 اولترا با تراشه دایمنسیتی 9300 پلاس را در ماه جولای سال جاری به این سری از گوشی‌های پرچمدار خود اضافه کند.

پس از معرفی Redmi K70 Ultra در چین، این کمپانی مشغول کار بر روی سری‌ Redmi Note 14 و سری Redmi K80 خواهد شد. گفته می‌شود که این سری از گوشی‌های شیائومی در سه ماهه آخر سال جاری به بازار معرفی خواهند شد. حال، پیش از عرضه رسمی، افشاگری به نام Digital Chat Station، اطلاعاتی را درباره مشخصات ردمی K80 پرو فاش کرده که در ادامه آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات کلیدی ردمی K80 پرو

افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، DCS، به تازگی پستی را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده و در آن به مشخصات یک گوشی از برند شیائومی اشاره کرده است. او می‌گوید که این گوشی دارای چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام، باتری بزرگ 5500 میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش تخت OLED با وضوح 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود.

مشخصات کلیدی ردمی K80 پرو

او مستقیما به نام دستگاه اشاره نداشته اما شایعات می‌گویند که این گوشی به احتمال زیاد همان Redmi K80 Pro است که در ماه نوامبر در چین عرضه می‌شود. به لطف این افشاگر، اکنون ما از بیشتر مشخصات این گوشی پرچمدار آگاه هستیم، با این وجود، جزئیات مربوط به مقدار رم، حافظه و دوربین هنوز فاش نشده است.

در گزارش دیگری ادعا شده که نسخه پایه این سری یعنی ردمی K80 به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز شده و مانند ردمی K80 Pro دارای یک صفحه نمایش تخت OLED با وضوح 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود. این احتمال وجود دارد که نسخه پرو این سری، مانند نسخه پرو نسل قبلی (ردمی K70 Pro)، دارای یک دوربین تله فوتو باشد. اما اینکه این دوربین تله فوتو در نسخه پایه هم وجود خواهد داشت یا خیر، هنوز مشخص نیست.

مشخصات کلیدی ردمی K80 پرو

به گفته افشاگر دیگری، هر دو گوشی از طراحی جدیدی به خصوص در قسمت پشتی برخوردار خواهند بود. بنابر گفته این افشاگر، شیائومی در هر دو گوشی از یک ماده شیشه‌ای جدید استفاده خواهد کرد.

البته همان‌طور که در بالا ذکر شد، Redmi فعلا در حال توسعه سری گوشی‌های Redmi Note 14 Pro است. گزارشی نیز اخیرا منتشر شده که نشان می‌دهد ردمی نوت 14 پرو دارای پنل AMOLED با وضوح 1.5K، چیپست اسنپدراگون 7s نسل 3 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات کلیدی ردمی K80 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر