coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

طرح تبدیل حواله پژو پارس به دیگر محصولات ؛ جزئیات شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو

ایران خودرو طرح تبدیل حواله پژو پارس به دیگر محصولات را با امکان انتخاب سه محصول دیگر از تولیدات خود آغاز کرد. این طرح به صورت پیش‌فروش خواهد بود.

طرح تبدیل حواله پژو پارس به دیگر محصولات توسط ایران خودرو، ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه پژو پارس که در اولویت بهار 1403 وزارت صمت قرار گرفته و تمایل به خرید محصولی غیر از پژو پارس را دارند، آغاز شد. در این طرح که در قالب طرح پش‌فروش محصولات ایران خودرو بنا نهاده شده است، 3 محصول از برترین‌های ایران خودرو شامل تارا دستی V1P، سورن پلاس بنزینی و پژو 207 دستی سقف شیشه‌ای برای جایگزینی با سدان پژو پارس آماده سفارش‌گیری هستند. لذا متقاضیان با واریز مبلغ پیش‌پرداخت می‌توانند در زمره خریداران این خودروها فرار گرفته و تا موعد تحویل خودرو منتظر دریافت آن بمانند. جزئیات بیشتر شرایط پیش‌فروش محصولات ایران خودرو را می‌توانید در ادامه مطلب دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: دور جدید فروش خودروهای وارداتی آغاز شد؛ فروش 10 خودرو غیر چینی

طرح تبدیل حواله پژو پارس به دیگر محصولات

ایران خودرو با ارسال بخشنامه‌ای جدید به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارجه رساند که از امروز تا 11 روز دیگر امکان شرکت در طرح پیش‌فروش دیگر محصولات ایران خودرو شامل خودروهای ذگر شده بالا در قالب طرح جایگزینی پژو پارس شرکت کنند. بدیهی است که قیمت محصولات بالا به مراتب از پژو پارس گران‌تر است و متقاضیان باید توجه داشته باشند که در زمان موعد تحویل بهای خودرو به نرخ روز با آنها حساب می‌شود.

قیمت خودروهای ایران خودرو در بخشنامه فروش آمده است. موعد تحویل خودروها آذر 1403 اعلام شده و بهای پیش‌پرداخت هر خودرو در جدول زیر آمده است:

طرح تبدیل حواله پژو پارس به دیگر محصولات

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طرح جایگزین پژو پارس با سه محصول دیگر ایران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام بنده ماشین ثبت نامی خودم را میخوام لطفأ در اینورد اقدام فرمایید یک سال و چند ماه ماشین ثبت نام کرده‌اید تحویل که نداده‌اید بهانه تراشی هم می کنید

    پاسخ