coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

به روزرسانی One UI 6.1 در دسترس گلکسی A52 قرار گرفت

گلکسی A52 به‌روزرسانی نرم‌افزاری نهایی خود را در رابطه با نسخه‌های جدید اندروید و One UI دریافت می‌کند. گلکسی A52 5G اولین مدل از سری A52 بود که چند روز پیش One UI 6.1 را دریافت کرد و نوع LTE این دستگاه نیز در صف انتظار است.

کاربران روسی زودتر از سایرین به این به روزرسانی دسترسی خواهند داشت. البته اگر عرضه مدل 5G انجام شود، قبل از تمام شدن ماه به روزرسانی One UI 6.1  به سایر کشورها هم می‌رسد. بعد از گلکسی A52 انتظار می‌رود گلکسی A52s، قدرتمندترین گوشی این مجموعه نیز از آن بهره‌مند شود.

بیشتر بخوانید:به‌روزرسانی One UI 6.1.1 قابلیت‌های دوربین گلکسی اس 24 اولترا را بهبود می‌بخشد

مهم نیست کدام مدل از سری گلکسی A52 را دارید در هر صورت به روزرسانی One UI 6.1 به شما می‌رسد؛ البته توجه داشته باشید خبری از قابلیت‌های هوش مصنوعی نیست و فقط چند ویژگی جدید در اختیارتان قرار می‌گیرد.

به هر حال شما می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات و قسمت به روزرسانی نرم افزار، به روزرسانی One UI 6.1 را دانلود و نصب کنید. البته ممکن است با توجه به کشوری که در آن زندگی می‌کنید، نیاز باشد کمی بیشتر برای دریافت این به روزرسانی صبر کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گلکسی A52 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    من a34 ویتنام دارم الان حدود یه هفته میشه ۶،۱ رو دریافت کردم . واین که چیز خاصی نداره در واقع میشه گفت هیچی نداره😂

    پاسخ

    من a34 ویتنام دارم الان حدود یه هفته میشه ۶،۱ رو دریافت کردم

    پاسخ