coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش دنا پلاس دستی خرداد 1403 [+ جزئیات و قیمت]

طرح فروش دنا پلاس دستی خرداد 1403 ایران خودرو ابلاغ شد. در این طرح که به صورت پیش‌فروش است دم موعد تحویل در نظر گرفته شده است.

ایران خودرو با ارسال بخشنامه‌ای جدید، طرح فروش دنا پلاس دستی خرداد 1403 را به صورت پیش‌فروش ویژه متقاضیان عادی سامانه یکپارچه ابلاغ کرد. متقاضیانی که در اولویت تابستان 1403 این سدان جذاب قرار دارند، می‌توانند با مراجعه به سایت فروش محصولات ایران خودرو نسبت به وایز وجه علی‌الحساب اقدام کنند. لازم به ذکر است که دو شرایط فروش درنظر گرفته شده و متقاضیان می‌توانند هرکدام را که می‌خواهند را انتخاب کرده و مبلغ خواسته شده را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: طرح پیش فروش محصولات سایپا ؛ فروش ویژه ساینا و کوییک [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش دنا پلاس دستی خرداد 1403

پیرو بخشنامه جدید شرکت ایران خودرو، متقاضیان مجصولات ایرام خودرو که در سامانه یکپارچه درخواست خرید خودرو دنا پلاس دنده دستی کرده و در اولویت تابستان 1403 قرار دارند، می‌توانند با مراجعه به سایت فروش ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه کرده و مبلغ پیش‌پرداخت خودرو را پرداخت کنند.

سدان ایران خودرو قرار است در دو برنامه فروش مجزا به مشتریان تحویل شود. نخست برنانه فروش شماره 108877 خواهد بود که مشتری باید مبلغ 279 میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت، پرداخت کرده و خودرو را نیز در آبان 1403 تحویل گیرد. دوم برنامه فروش شماره 108878 است که مشتری مبلغی کمتر معادل 251 میلیون تومان پرداخت می‌کند و خودرو را با موعد تحویل آذر 1403 تحویل می‌گیرد. جزئیات بیشتر شرایط فروش دنا پلاس در بخشنامه زیر قابل مشاهده است:

طرح فروش دنا پلاس دستی خرداد 1403

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص طرح فروش دنا پلاس دستی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام. من حدود یکسال و نیم انتظار می کشیم . مرحله اول .دنا پلاس ثبت نام کردم. نوبت پاییز هستم امیدوارم با این همه انتظار فراخوان این خودرو بیاد و ما هم از بلاتکلیفی در بیاییم,

    پاسخ