coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی تب Active 4 Pro نسخه جدید به‌روزرسانی One UI 6.1 را دریافت می‌کند

به نظر می‌رسد سامسونگ سخت در تلاش است تا قبل از به پایان رسیدن ماه، نسخه جدید به‌روزرسانی One UI 6.1 را به تمام محصولاتش برساند. این هفته One UI 6.1 برای چندین دستگاه گلکسی میان‌رده فعال شد؛ اکنون نوبت به گلکسی تب Active 4 Pro رسیده تا این بروزرسانی را دریافت کند.بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این آپدیت که با شماره‌ ساخت T636NKOU6CXE3  شناخته می‌شود، در حال حاضر فقط نوع Wi-Fi تبلت در حال دریافت این به روز رسانی است و دسترسی تمامی نسخه‌ها به آن احتمالا چند روز زمان خواهد برد.

بیشتر بخوانید: به روزرسانی One UI 6.1 در دسترس گلکسی A52 قرار گرفت

نسخه جدید به‌روزرسانی One UI 6.1 دو هفته پس ازگلکسی Tab Active 5 به گلکسی تب Active 4 Pro رسیده است. ویژگی‌‌ها برای هر دو تبلت یکسان است اما شاید تعجب کنید اگر بدانید اینجا هم خبری از قابلیت‌های گلکسی Ai نیست.

به هرحال برای دانلود به‌روزرسانی در رایانه لوحی خود کافیست از بخش تنظیمات به به‌روزرسانی نرم افزار رفته و دانلود و نصب را بزنید. به منوی تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار آن بروید و دانلود و نصب را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گلکسی تب Active 4 Pro چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر