coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

طرح پیش فروش محصولات سایپا ؛ فروش ویژه ساینا و کوییک [+ شرایط و قیمت]

طرح پیش فروش محصولات سایپا با اعلام شرایط ویژه ثبت نام ساینا S و کوییک GX-L توسط این شرکت ابلاغ شد. ثبت‌نام در این طرح از امروز آغاز شده است.

ثبت‌نام در طرح پیش فروش محصولات سایپا برای دو خودرو محبوب و پرفروش این شرکت آغاز شد. در این طرح شرایط فروش، ساینا S با استانداردهای 85گانه و کوییک GX-L با ترمز ESC ویژه متقاضیان طرح فروش خودروهای فرسوده در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی عرضه شده‌اند.

ثبت‌نام در این طرح از امروز چهارشنبه، 9 خرداد 1403 آغاز شده و متقضیان می‌بایست به سایت فروش محصولات سایپا مراجعه کرده و خودرو مدنظر خود را انتخاب کنند. لذا به مشتریان هشدار داده شده که ثبت‌‌نام از دیگر سایت‌ها و منابع غیرمعتبر و غیرمجاز ممکن است عواقب جبرن‌ناپذیری داشته باشد و این شرکت هیچگونه مسئولیتی در این قصور را گردن نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اختلاف قیمت شدید تارا و شاهین در کارخانه و بازار آزاد

طرح پیش فروش محصولات سایپا آغاز شد

به اطلاع متقاضیان تحصیص خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی که بهمن 1402 محصولات سایپا را در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده انتخاب کرده‌ و مشمول این طرح می‌شوند، می‌رساند که امکان ثبت‌نام و واریز وجه پیش‌پرداخت برای دو خودرو ساینا S با استانداردهای 85گانه و کوییک GX-L با ترمز ESC از امروز چهارشنبه، 9 خرداد 1402 تا 19 خرداد 1403 مهیا شده است.

فقط افرادی که بهمن سال گذشته برای طرح تعویض خودروهای فرسوده اقدام کرده‌اند و اسامی آنان در ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهی فرسوده درج و حائز شرایط این طرح فروش شده و اسامی آنان برای سایپا ارسال شده است، می‌توانند در این طرح شرکت کنند. این افراد فقط ار سایت فروش سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ می‌توانند مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند؛ فلذا چنانچه ثبت‌نام در درگاهی دیگر یا منبعی غیرمعتبر انجام گیرد، مسئولیت آن برعهده مشتری است. جزئیات شرایط فروش ساینا و کوییک در بخشنامه زیر قابل مشاهده است:

طرح پیش فروش محصولات سایپا آغاز شد

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص جدیدترین طرح فروش محصولات سایپا چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر