coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اختلاف قیمت شدید تارا و شاهین در کارخانه و بازار آزاد

اختلاف قیمت شدید تارا و شاهین در کارخانه و بازار آزاد به حد غیرقابل تصوری رسیده است؛ به خصوص شاهین که سابقه سایپا در اختلاف قیمت کمتر را نقض کرده است.

قیمت خودرو در بازار آزاد با توجه به نوسان قیمت دلار متلاطم است و برخی خودروهای ایرانی از 1 میلیارد تومان هم فراتر رفته‌اند. در اختلاف قیمت خودرو بین خودروسازان، ایران خودرو رتبه اول را دارد و بسیاری از محصولات این شرکت حتی تا دو برابر اختلاف قیمت در بازار آزاد دارند و مشخص نیست که این مقدار اختلاف قیمت به چه دلیلی است.

در جدیدترین قیمتگذاری خودروها به اختلاف قیمت شدید تارا و شاهین در کارخانه و بازار آزاد برخوردیم. در تارا که عنوان بهترین خودرو ایران خودرو را یدک می‌کشد، اختلاف دو بازار شدیدتر از بهترین محصول سایپا (شاهین) است. در ادامه مطلب با جزئیات خبر همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: طرح تبدیل حواله پژو پارس به دیگر محصولات ؛ جزئیات شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو

اختلاف قیمت شدید تارا و شاهین در کارخانه و بازار آزاد

تارا V4 یا همان تارا اتوماتیک یکی از بهترین خودروهای ساخت داخل است که توسط ایران خودرو تولید می‌شود. قیمت کارخانه تارا V4 معادل 689 میلیون و 309 هزار تومان است ولی قیمت تارا در بازار آزاد به 1 میلیاردو 20 میلیون تومان رسیده است که یک تفاوت قیمتی عجیب را نشان می‌دهد. با این حساب قیمت تارا در کارخانه با قیمت آزاد آن 331 میلیون تومان اختلاف دارد.

اختلاف قیمت شدید تارا و شاهین در کارخانه و بازار آزاد

سمت دیگر بازار اما رقیب تارا از سایپا ایستاده است. شاهین G هم مانند تارا اختلاف شدیدی در قیمت دو بازار پیدا کرده است. قیمت کارخانه شاهین G معادل 434 میلیون و 434 هزار تومان است در حالی که قیمت شاهین G در بازار آزاد به 715 میلیون تومان رسیده است. این یعنی اختلاف قیمت شاهین در بازار آزاد و کارخانه 280 میلیون تومان است.

اختلاف قیمت شدید تارا و شاهین در کارخانه و بازار آزاد

نکته: قیمت هردو خودرو براساس نرخ امروز چهارشنبه، 9 خرداد 1403 منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد اختلاف قیمت شاهین و تارا در بازار آزاد و کارخانه چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر