coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

وام 200 میلیونی بانک ملت در قالب طرح رشد ؛ [+ نرخ سود و مدت بازپرداخت]

وام 200 میلیونی بانک ملت در قالب طرح رشد ویژه مشتریان این بانک در نظر گرفته شده است. سود وام طرح رشد بانک ملت متغیر است. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

مشتریان قرض‌الحسنه بانک ملت می‌توانند از شرایط وام 200 میلیونی بانک ملت در قالب طرح رشد استفاده کنند. در این طرح مشتریانی که حداقل 3ماه و حداکثر 6 ما در حساب قرض الحسنه بانک ملت سپرده‌گذاری کرده، می‌توانند درخواست وام 20 میلیونی را ثبت کنند.

همانگونه که گفیتم، سود وام طرح رشد بانک ملت متغیر است. براین اساس بسته به میزان سپرده‌گذاری، اعتبارسنجی بهتر و غیره سود وام از صفر تا 23 درصد درنظر گرفته شده است. بدیهی است که همه مشتریان واجد شرایط می‌توانند این وام را دریافت کنند؛ فقط میزان سود متفاوت است که آن هم توسط بانک تعیین می‌شود. جزئیات بیشتر وام را در پایین صفحه بخوانید.


بیشتر بخوانید: 


شرایط دریافت وام 200 میلیونی بانک ملت

دارندگان حساب قرض‌الحسنه بانک ملت می‌توانند برای دریافت 200 میلیون تومان وام در بانک ملت و در قالب طرح رشد اقدام کنند. سود وام بانک ملت از صفر تا 23 درصد است و بسته به شرایط مشتریان متغیر است.

این وام با سپرده‌گذاری به مشتریان پرداخت می‌شود. متقاضیان برای دریافت وام بانک ملت باید حداقل 3 ماه و حداکثر 6 ماه سپرده‌گذاری داشته باشند. در صورتی که فرد با حساب کوتاه مدت خود برای این تسهیلات درخواست داده باشد، از زمان ایجاد میانگین حساب به اصل سپرده وی سود 5درصدی تعلق خواهد گرفت.

برای دریافت این وام نیاز به داشتن ضامن معتبر است. حداکثر مدت بازپرداخت برای وام طرح رشد بانک ملت 60 ماهه است و پس از واریز وام، مشتریان می‌توانند مبلغ کامل وام همراه با سود را در این مدت زمان پرداخت کند. لازم به ذکر است که این وام به غیراز افراد حقیقی به افراد حقوقی نیز نیز پرداخت می‌شود. سقف وام برای مشترین حقوقی 1 میلیاردو 500 میلیون تومان است. ضمناً این را هم بدانید که امتیاز وام بانک ملت قابل انتقال به غیر است.

شرایط دریافت وام 200 میلیونی بانک ملت

با در نظر گرفتن سقف وام برای افراد حقیقی، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط به ۵ میلیون و ۶۳۸ هزار و ۹۴ تومان می‌رسد. کل سود وام، ۱۳۸ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۶۵۳ تومان و جمع رقم تسهیلات و سود آن ۳۳۸ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۶۵۳ تومان خواهد بود.

از جمله شرایط دریافت وام 200 میلیونی بانک ملت می‌توان به عدم چک برگشتی، نداشتن بدهی در بانک ملت و دیگر بانکهای کشور، اعتبارسنجی حداقل C و غیره اشاره کرد. لذا هرکدم از این شرایط را نداشته باشید، نمی‌توانید از مزایای این وام و دیگر وام‌ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص شرایط دریافت تسهیلات بانک ملت در قالب طرح رشد چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر