coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات کلیدی چیپست مدیاتک دایمنسیتی 9400 فاش شد

خبر آمدن چیپست پرچمدار بعدی مدیاتک سرو صدای زیادی به پا کرده است. حتی تعدادی از تولیدکنندگان منتظرند تا آن را به محصولات خود اضافه کنند. پیش‌تر مشخص شد که چیپست مدیاتک دایمنسیتی 9400 در سه ماهه چهارم سال جاری عرضه خواهد شد.با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه تراشه جدید مدیاتک شایعه‌های بسیاری در خصوص آن منتشر شده است. اکنون Tipster Digital Chat Station فاش کرد که چیپست مدیاتک دایمنسیتی 9400 با شماره مدل MT6991 عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


کاهش 34 درصدی مصرف انرژی با چیپست مدیاتک دایمنسیتی 9400

طبق گفته دیجیتال استیشن، احتمالا این تراشه از نسل دوم N3E 3 نانومتری TSMC استفاده کند که مصرف انرژی را تا 34 درصد کاهش می‌دهد.

چیپست مدیاتک دایمنسیتی 9400 با هسته عملکرد Cortex-X5 که در حال حاضر با فرکانس 3.4 گیگاهرتز آزمایش شده، مانند نسل قبلی خود ساختار هسته‌ای بزرگی دارد. همچنین گفته می‌شود که این فرکانس ممکن است تا زمان راه‌اندازی رسمی تراشه بیشتر هم شود. هسته اصلی با 3 هسته Cortex-X4 و 4 هسته Cortex-A720 ملحق خواهد شد.

ساختار هسته چیپست مدیاتک دایمنسیتی 9400 اوایل سال جاری لو رفته بود. آزمایش‌های اولیه Gekbench نشان می‌دهد که Dimensity 9400 از اسنپدراگون 8 نسل 4 در بخش‌های CPU و GPU خارج شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات کلیدی چیپست مدیاتک دایمنسیتی 9400 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر